آرس دیزاین از محصولی مدرن با ظاهری کلاسیک رونمایی کرده که شبیه خودروهای فراری و مازراتی در دهه‌ی ۵۰ میلادی است. این مدل با نام وامی لالیک، ۶۰۰ هزار دلار قیمت دارد.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۴۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، شرکت تازه ‌تأسیس آرس دیزاین در مودنای ایتالیا واقع است و دفتر مدیریتی در شهر دوبی کشور امارات متحده عربی دارد. این مجموعه از سال ۲۰۱۴ طراحی و ساخت بدنه برای انواع موتورسیکلت و خودروی اسپرت انجام می‌دهد. دنی باهار، مٰسس و بنیان‌گذار آرس دیزاین، ملیت سوئیسی دارد. او ۴۹ سال پیش در استانبول ترکیه متولد شد؛ اما تحصیلات ابتدایی را در سوئیس و ایتالیا به اتمام رساند. مهم‌ترین سوابق کاری دنی باهار، مدیریت تجاری و بازرگانی برای شرکت‌های مشهوری مثل ردبول و فراری است که در نهایت به مدیر عاملی لوتوس در سال ۲۰۱۱ ختم شد.
 
آرس دیزان وامی لالیک با طراحی کلاسیک، معرفی شد+عکس
آرس دیزان وامی لالیک با طراحی کلاسیک، معرفی شد+عکس

براساس اظهارات شرکت سازنده، وامی لالیک (Wami Lalique) نام یک صنعت‌گر چیره‌دست فرانسوی است که سال‌ها پیش در زمینه تولید بطری عطر و کریستال‌ تزئینی فعالیت داشت. جدیدترین محصول آرس دیزاین، ترکیبی از المان‌های طراحی خودروهای اسپرت اروپایی در دهه‌ی ۵۰ میلادی دارد. حالت بدنه و چراغ‌های استون مارتین DB2، آلفارومئو 6C، فراری ۲۲۵ و مازراتی A6 به‌وضوح در وامی لالیک اسپایدر دیده می‌شود. جزئیات جالب توجه، مثل چرخ‌های اسپرت با اسپوک‌های باریک، اگزوزهای براق کروم و برش‌ کاپوت جلو، محصول جدید آرس دیزاین را چشم‌گیر و کلکسیونی جلوه می‌دهند.
 
آرس دیزان وامی لالیک با طراحی کلاسیک، معرفی شد+عکس

هنوز اطلاعات دقیقی از تجهیزات فنی وامی لالیک اسپایدر منتشر نشده است. آرس دیزاین در پروژه‌های قبلی خود از پیشرانه‌های ساخت آئودی (لامبورگینی) و شورولت (کوروت) استفاده کرد. تیراژ تولید وامی لالیک به ۱۲ دستگاه با آستانه قیمت ۶۰۰ هزار دلار محدود خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها