لیگ برتر فوتسال کشور از تاریخ بیست و ششم آذر ماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۲۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، پس از مدت‌ها سازمان لیگ توانست با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده مجوز برگزاری رقابت‌های فوتسال را اخذ کند و طبق اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های لیگ برتر از تاریخ ۲۶ آذر در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

 

بلاتکلیفی سه تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال

 

رشته فوتسال در ایران را باید پرچمدار افتخار آفرینی در فدراسیون فوتبال دانست که علاقمندان هم زیادی دارد، به همین دلیل در سال‌های گذشته بخش‌های خصوصی به این رشته ورزشی ورود پیدا کرده‌اند و با سرمایه‌گذاری در این رشته مهییج، شور و نشاط خاصی را در اکثر نقاط کشور بوجود آورده اند.

 

اگر نگاهی گذرا به روند چهارده تیم حاضر در لیگ برتر بیاندازیم متوجه عملکرد عجیب تیم‌های شهروند ساری، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان شیراز خواهیم شد.

 

شهروندی‌ها جهت حضور در لیگ برتر تمرینات خود را از مهرماه آغاز کرده بودند اما به دلیل مشخص نبودن تاریخ برگزاری لیگ برتر تمریناتشان را تعطیل کردند اما دلیل اصلی این تعطیلی را باید مشکلات داخلی این باشگاه دانست، حال پس از چندین هفته قرار است تمرینات پرشورهای شمالی کشور از امروز آغاز شود‌، نکته عجیب در خصوص این باشگاه مشخص نبودن سرمربی در فصل جاری است.

 

باید دید تا چه زمانی تکلیف سرمربی تیم شهروند نامشخص خواهد بود، هواداران این تیم در فاصله یازده روز مانده به لیگ برتر نگران سرنوشت شهروند هستند.

 

باشگاه ایمان شیراز با خرید سهمیه لیگ برتری ارژن به عنوان یک بخش خصوصی وارد فوتسال شده است، بازیکنان ایمان این روزها تمرینات خود را زیر نظر حمید کمالی سرمربی فصل گذشته ارژن برگزار می‌‌کنند.

 

این در حالی است که کمالی در گفتگویی اعلام کرده با یک باشگاه خارجی قرارداد دارد و نمی‌تواند به عنوان سرمربی در این باشگاه فعالیت کند بر همین اساس طی روزهای آتی قطعا مدیران باشگاه شیرازی سرمربی تیم‌شان را مشخص خواهند کرد در صورت فسخ قرارداد کمالی با باشگاه خارجی باید وی را به عنوان سرمربی فصل پیش روی ایمان دانست در غیر ای نصورت مربی دیگری سکان هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.

 

مشکلات در باشگاه هایپرشهر شاهین شهر چند برابر شهروند و ایمان وجود دارد، شاهین شهری‌‌ها تا به حال در نقل و انتقالات هیچ فعالیتی نداشتند و پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز بسته است.

 

 نکته عجیب تر در خصوص این باشگاه عدم فعالیت مدیران باشگاه و سکوت خبری آن‌ها است، در شرایطی که لیگ برتر از یازده روز دیگر آغاز خواهد شد، حضور یا عدم حضور نماینده استان اصفهان در لیگ برتر همچنان نامشخص است.

 

این بلاتکلیفی هایپر شهر تا جایی ادامه داشته که هیئت فوتبال استان اصفهان در نامه‌ای به مدیران این باشگاه اعلام کرده اگر آنها اقدامات لازم جهت تیمداری را انجام ندهند، اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص این سهمیه تصمیم لازم را اتخاذ خواهند کرد.

 

قطعاً هواداران فوتسال در سه شهر ساری، شیراز و شاهین شهر منتظر اتفاقات خوب برای باشگاه‌های خود هستند و انتظار دارند مسئولین ورزشی نیز از این باشگاه های لیگ برتری حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها