فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت

سرقت خودرو منجر به قتل در پاکدشت شد

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت

اعتراف زن و مرد تبهکار به ۳۰ فقره سرقت خودرو

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و مرد جوانی با ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان که قصد تحویل خودروی سرقتی را به مالخری داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۹۲۲۰۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین ،سرهنگ "امیر هوشنگ امیری " توضیح داد: ساعت ۰۳:۰۰ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید حین گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه خودرو رانا به رانندگی زن جوانی که سرنشین آن مرد جوانی بود و  در خلاف جهت خودروها،  در حال تردد بود، مشکوک شدند.
 
اعتراف زن و مرد تبهکار به ۳۰ فقره سرقت خودرو
وی بیان داشت: ماموران کلانتری برای  بررسی موضوع ابتدا پلاک انتظامی خودرو را از مرکز پیام استعلام که در استعلام گرفته شده مشخص شد،  خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت  از جنوب تهران دارد.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه بلافاصله دستور توقف  خودرو اعلام و ماموران کلانتری موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه ای و شلیک چند تیر هوائی هر دو متهم   ۳۴ و۳۸ ساله را دستگیر کنند، ادامه داد: متهمان در کلانتری ابوسعید به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند، قصد تحویل خودروی سرقتی را به مالخری داشتند که قبل از رسیدن به مقصد دستگیر شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در پاسخ به این سوال که به چه علت رانندگی خودرو برعهده زن بوده، اظهار کردند، بدین شیوه قصد داشتند در تردد های شبانه سایر شهروندان و ماموران به آنان شک نکنند.
سرهنگ امیری با بیان اینکه هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها