به قصد استعمال مخدر شیشه با او به خانه اش رفتم اما او در را روی من قفل کرد و از خانه رفت

فرار سمیرا بعد از ۲ روز زندانی در خانه بهلول

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیدا شدن جسد شیما بعد از ۱۵ ماه در باغچه خانه قاتل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۱۵۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سردار علیرضا لطفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دقایقی پیش جسد دختر نوجوانی از داخل باغچه خانه قاتل پیدا شد. این جسد متعلق به همان دختر ۱۶ ساله‌ای است که حدود ۱۵ ماه قبل گم شده بود و بعد از بازجویی‌های پلیس مشخص شد راننده تاکسی او را دزدیده و به قتل رسانده است.
 
جسد «شیما» پیدا شد/ اعتراف بهلول بعد از ۱۵ ماه


وی افزود: این قاتل که حدوداً ۶۰ سال دارد پیش‌تر مدعی شده بود که جسد دختر در یکی از شهرهای غربی است ولی با حضور مأموران پلیس ادعای او رد شد، این قاتل مجدد اعلام می‌کند که جسد در شهرهای شمالی است که باز هم با بررسی‌های پلیسی معلوم می‌شود این قاتل باز هم دروغ گفته است.

جسد «شیما» پیدا شد/ اعتراف بهلول بعد از ۱۵ ماه
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در نهایت با بررسی‌های کارآگاهان پلیس و به‌کارگیری شیوه‌های کشف علمی جرم، این قاتل اعتراف کرد جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن کرده است.
سردار لطفی بیان کرد: دقایقی پیش جسد دختر جوان از داخل باغچه منزل این قاتل بیرون کشیده شد و طبق تأیید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد جسد مربوط به یک دختر خانم نوجوان است که بر اساس پیشینه این قتل می‌توان گفت پیکر پیدا شده همان جسد شیما است.
 
جسد «شیما» پیدا شد/ اعتراف بهلول بعد از ۱۵ ماه
رئیس پلیس آگاهی تهران بیان گفت: قاتل (بهلول) چند ماهی است که دستگیر شده و در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار داشت و همان طور که بالاتر گفتم ابتدا لب به اعتراف باز نمی‌کرد و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد اما تا به امروز آدرس دقیقی از محل جسد به پلیس نمی‌داد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها