آمارهای اعلامی از ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش ۲۲۰ هزار نفری بوده است.
کد خبر: ۱۲۹۱۸۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در حالی که دو نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا با گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات هنوز مشغول جنگ بر سر قدرت هستند، شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور به شکل تصاعدی رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۲۱۸,۵۷۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در این کشور و تمام کشورهای جهان است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۲,۹۱۸ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در آمریکا به ۱۴,۵۳۵,۱۹۶ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۲۸۲,۸۲۹ تن افزایش یافت.

این در حالی است که «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا چند روز هشدار داد در صورتی که خط سیر همه‌ گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به آسانی از ۳۰۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که روز پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۶۵ میلیون نفر عبور کرد.

۳ هزار فوتی بر اثر کرونا در آمریکا طی یک روز!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها