رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به حادثه آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ یکی از آپارتمان های مسکن مهر رشت، گفت: در این حادثه ۲۵ نفر از دود نجات یافتند.
کد خبر: ۱۲۹۱۶۳۹
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به حادثه آتش سوزی خودروی سواری ۲۰۶ در پارکینگ آپارتمانی در مسکن مهر رشت، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۳:۲۷ شامگاه چهارشنبه ۱۲ به آتش نشانان اطلاع داده شد.
 
آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ مسکن مهر/ ۲۵ نفر نجات یافتند
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با بیان اینکه به محض دریافت گزارش آتش نشانان مستقر در ایستگاه مسکن مهر به محل اعزام شدند، گفت: آتش نشان با حضور در محل متوجه دود گرفتگی شدید ۲۰ واحد مسکونی در این آپارتمان شده و اقدامات اولیه لازم را انجام دادند.
وی ادامه داد: در مجموع ۴۸ آتش نشان به همراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفا، آبرسان، نردبان و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش‌سوزی واقع در مسکن مهر کوچه ۶۶ اعزام شدند.
مؤمنی با اشاره به مهار آتش توسط تیم نخست عملیاتی، افزود: بلافاصله تیم‌های نجات به همراه تجهیزات نسبت به تخلیه کامل اهالی آپارتمان اقدام کردند.
وی با تاکید بر دودگرفتگی شدید و محبوس شدن ساکنین، ادامه داد: ۵ کد اورژانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس جهت همکاری حضور یافتند.
مؤمنی با بیان اینکه بیش از ۲۵ تن از ساکنین آپارتمان به مکان امن انتقال یافتند، ادامه داد: ۳ نفر از شهروندان و یک نفر از آتش نشانان بواسطه شدت دود گرفتگی به بیمارستان اعزام شدند.
وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: یکی دیگر از آتش نشانان که از ناحیه پیشانی دچار شکستگی جزئی شده بود به صورت سرپایی مداوا شد و که حال عمومی وی خوب است.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در این آتش سوزی، هیچ ساختمانی دچار حریق نشد، افزود: متأسفانه تجمع بیش از حد شهروندان در محل حادثه یکی از پر تکرارترین دغدغه‌های آتش نشانان در هنگام امدادرسانی است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها