یوونتوس در مسابقه ای که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت، با تساوی 1-1 مقابل میزبان خود بنونتو متوقف شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۶۱۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، یوونتوس امروز از سری مسابقات هفته نهم سری آ و در غیاب فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو مهمان بنونتو بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

 

  توقف یوونتوس مقابل بنونتو در نبود رونالدو

 

برخلاف تصور این تیم بنونتو بود که کار را بهتر آغاز کرد و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حریف قدرتمند خود انجام داد اما نتیجه ای برای این تیم حاصل نشد.

 

در ادامه بیانکونری توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً در دقیقه 21 به گل اول دست یافت. پاس فوق العاده فدریکو کیه زا برای آلوارو موراتا با حرکت بهتر این مهاجم اسپانیایی همراه بود و این بازیکن به شکلی کاملاً حرفه‌ای توپ را به گوشه دروازه بنونتو فرستاد تا کار 1-0 شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، تیم میزبان با افزایش فشار روی دروازه یوونتوس موفق شد گل تساوی بخش را در وقت‌های تلف شده به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس ضربه والی گایتانو لتیزیا به گوشه دروازه یووه رفت تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 52 یوونتوس می‌توانست بازهم توسط مهاجم اسپانیایی خود یعنی آلوارو موراتا به گل دست پیدا کند اما این بازیکن در دو مرحله نتوانست موفق عمل کند تا کار با همان نتیجه تساوی دنبال شود.

 

در ادامه اگرچه شاگردان آندره‌آ پیرلو توپ و میدان را در اختیار داشتند و روی حریف خود مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت های جدی دروازه بنونتو ایجاد کنند و به همین خاطر نهایتا کار با همان نتیجه نیمه اول یعنی تساوی 1-1 به اتمام رسید تا یوونتوس بدون کریستیانو رونالدو دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها