دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵:۱۵ امروز جمعه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۹۰۱۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال که قرار بود روز پنجشنبه ۶ آذر در تبریز برگزار شود به دلیل بارش سنگین برف لغو و به ساعت ۱۵:۱۵ امروز جمعه موکول شد.

 

  تراکتور - سپاهان/ منصوریان به دنبال شکستن طلسم تساوی ها در خانه

 

تراکتور - سپاهان

در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته سوم لیگ برتر، ۲ تیم مدعی تراکتور و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

 

بیژن حیدری داور این مسابقه است. همچنین آرمان اسعدی و محمدجواد مداح به حیدری در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

 

۲ تیم سپاهان و تراکتور که نام آنها همیشه بین تیم‌های مدعی لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی دیده می‌شود، این فصل را خوب شروع نکرده اند. هر ۲ تیم در نیمه دوم جدول قرار دارند. سپاهان با ۳ امتیاز در رده نهم قرار دارد و تراکتور با ۲ امتیاز، یازدهم است.

 

شاگردان محرم نویدکیا در تیم سپاهان فصل را با شکست ۳ بر یک مقابل گل گهر سیرجان آغاز کردند اما در بازی دوم موفق شدند با یک گل برابر آلومینیوم اراک به پیروزی برسند. محرم نویدکیا به خوبی می‌داند که جمع آوری امتیازات در اول فصل بسیار تعیین کننده است و قصد ندارد به همین راحتی مقابل علیرضا منصوریان کوتاه بیاید.

 

تراکتور هم که با منصوریان به لیگ بیستم وارد شده در ۲ بازی ابتدایی به تساوی رضایت داده است. البته تراکتوری ها در هفته دوم با اشتباه داور مقابل نساجی به تساوی رسیدند. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای پنجاه و یکمین بار با لباس تراکتور به میدان خواهند رفت. این ۲ بازیکن که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارند در بازی مقابل نساجی پر تلاش ظاهر شدند. منصوریان روی این ۲ بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است‌. خانزاده مدافع تراکتوری‌ها مصدوم است و به احتمال زیاد در بازی با سپاهان غایب خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها