مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

انسداد 9 جاده به دلیل کاهش ایمنی / افزایش ترافیک جاده‌ ها در شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر 9 جاده از جمله محور گناوه-بوشهر، جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور گنج نامه-تویسرکان، جاده شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.
کد خبر: ۱۲۸۹۷۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌ نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت و محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان‌، روان است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

وی بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه کلانتری خبر داد.

3 آزادراه پرتردد کشور

محرابی‌ نیا تصریح کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران ثبت شد و پس از آن آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج پرترددترین جاده کشور بود.

افزایش 3.9 درصدی ترافیک جاده‌ ها در شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2288 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 3.9 درصد افزایش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 21.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انسداد 9 جاده به دلیل کاهش ایمنی

وی با بیان اینکه محور وازک-بلده در استان مازندران به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، افزود: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان در حال حاضر مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود.

مسئول سالن عملیات مدیریت راههای کشور با بیان اینکه محور گناوه-بوشهر در مسیر رفت و برگشت مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده شهداد - نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها