زنی پیش از برهم خوردن زندگی مشترکشان پس از ۲۷ سال در اقدامی عجیب از همسر خود انتقام گرفت.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «ژانت هگینسون» برای اذیت همسرش پیش از طلاقی که به زندگی مشترک ۲۷ ساله آنان پایان می‌داد، خانه خود را سوزاند.
پلیس انگلیس درحالی این زن را دستگیر کرد که خانه خانوادگی خود را که ۳۶ سال در آن زندگی کرده بود را پس از دعوایی شدید با همسرش برای طلاق گرفتن، به آتش کشیده بود.
این زن ۵۷ ساله خودش با پلیس تماس گرفته بود و به آن‌ها خبر داده بود که خانه‌ای به ارزش ۵۰۰ هزار دلار در حال سوختن است و او هم اکنون در خارج از خانه است و ما بقی مسائل به عهده آنهاست.
نیرو‌های آتش نشانی انگلیس بلافاصله به محل رسیده و مشاهده کردند که خانه‌ای با ۴ اتاق در حال سوختن است و زنی بیرون خانه نشسته و مشغول تماشای این رخداد است. او به ماموران آتش نشانی گفته که برای براق کردن وسایل خانه از محلول و فندک استفاده کرده است که آتش سوزی رخ داده است.
میزات خسارت وارده به این خانه گران قیمت پس از اطفای حریق حدود ۱۸ هزار دلار برآورد شد.
همسر این زن به علت بدهی‌های سنگینی که داشته است او را مجبور کرده بود که طلاق بگیرند و خانه را برای فروش بگذارند که زن پس از دریافت نامه‌ای از وکیل خود گمان کرد مرد خانه را فروخته است و برای انتقام گرفتن از او این کار را انجام داده است. او به علت این کار به ۳۸ ماه زندان محکوم شد.
 
انتقام عجیب زن ۵۷ ساله از همسرش قبل از طلاق(+عکس)
 
انتقام عجیب زن ۵۷ ساله از همسرش قبل از طلاق(+عکس)
انتقام عجیب زن ۵۷ ساله از همسرش قبل از طلاق(+عکس)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها