مانوئل نویر، دروازه بان بزرگ تیم ملی آلمان فردا به رکوردی تاریخی دست خواهد یافت.
کد خبر: ۱۲۸۷۶۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه،  تیم ملی آلمان در طول تاریخ همیشه درون دروازه از سنگربان های بزرگی برخوردار بوده و نام های مشهوری لباس شماره یک ژرمن ها را به تن کرده اند. از حدود یک دهه پیش بود که نام مانوئل نویر در ترکیب تیم ملی آلمان مطرح شده و او در این سالها دروازه بان بی رقیب مانشافت در ترکیب بوده است.

 

  مانوئل نویر فردا شب می تواند رکوردشکنی کند

 

فردا شب تیم ملی آلمان در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف اسپانیا خواهد رفت و مانوئل نویر در صورت قرار گرفتن در ترکیب به رکورد 96 باز ملی رسیده و بالاتر از سپ مایر از این حیث در فوتبال این کشور بی رقیب خواهد شد. سپ مایر در این رابطه گفت: "زمان شکستن این رکورد فرا رسیده بود. 41 سال از دوران حضور من در ترکیب تیم ملی آلمان می گذرد و من به مانوئل نویر تبریک می گویم."

 

مانوئل نویر اولین بار در جام جهانی 2010 در ترکیب ژرمن ها مشهور شد و بی شک بهترین روزهای او در عرصه ملی به جام جهانی 2014 بازمی گردد. جایی که مانوئل نویر نقش مهمی در آخرین قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی داشت و بسیاری او را شایسته دریافت جایزه توپ طلا در سال 2014 می دانستند. علیرغم ظهور نام های بزرگی مانند مارک آندره تراشتگن در سالهای اخیر، مانوئل نویر همچنان بی رقیب جایگاه شماره یک در ترکیب مانشافت را به خود اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها