رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچسترسیتی به تمدید قرارداد پپ گوادیولا نزدیک شده و پپ به احتمال زیاد در این تیم ماندگار است.
کد خبر: ۱۲۸۷۲۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند منچسترسیتی به تمدید قرارداد پپ گواردیولا سرمربی این تیم نزدیک شده و پپ به احتمال زیاد در این تیم ماندگار شده است.

 

  گواردیولا در منچسترسیتی ماندگار خواهد شد

 

قرارداد فعلی گواردیولا در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و هواداران سیتی از این نگرانند که پپ بعد از یک دوره بسیار موفق در این تیم، اتحاد را ترک کند.

 

ولی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که سیتی حالا به تمدید قرارداد با پپ بسیار نزدیک شده است. این رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به پپ گواردیولا اعلام کردند مربی اسپانیایی تصمیم خود را برای ماندگار شدن در سیتی گرفته است.

 

این در حالی است که گواردیولا اخیراً در یک مصاحبه اعلام کرد مذاکرات برای تمدید قراردادش هنوز آغاز نشده است. گواردیولا گفته بود برنامه فشرده بازی‌های سیتی که باعث می‌شود او و تیمش هر سه روز یکبار به میدان بروند زمانی برای مذاکره درباره قرارداد باقی نگذاشته است.

 

روزنامه تلگراف از جمله رسانه‌هایی بود که ادعای اخیر را مطرح کرد و گفت از منابع نزدیک به پپ دریافته که به زودی قرارداد او با سیتی تمدید خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها