ستاره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی آلمان با انتقاد تند از ایده راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا گفت که بازیکنان در چنین تورنمنت‌های تازه‌ای، صرفا عروسک خیمه شب‌بازی نهادهای فوتبالی هستند.
کد خبر: ۱۲۸۶۵۵۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «تونی کروس» در بسیاری از موضوعات همواره به صراحت لهجه شهرت داشته و همیشه در جهت رفاه بازیکنان فوتبال و سازمان‌های اداره کننده، انتقاد خود را به صراحت اعلام کرده است.

 

    تونی کروس: برای فیفا و یوفا بازیکنان صرفاً عروسک خیمه شب‌بازی هستند

 

مرد آلمانی در پاسخ به پرسشی در خصوص ایده برگزاری تورنمنتی موسوم به سوپرلیگ اروپا و همچنین تورنمنت تازه راه‌اندازی شدهِ لیگ ملت‌های اروپا و اینکه در خصوص چنین طرح‌های ابداعی، هرگز نظر و عقیده بازیکنان مورد همه پرسی قرار داده نمی‌شود، اظهارنظر کرد.

 

کروس در این باره گفت: بدیهی است که در این مسابقات جدید، ما (بازیکنان) صرفا عروسک خیمه شب‌بازی هستیم، هم در دست فیفا و هم در دست یوفا؛ رقابت‌های تازه طراحی شده همچون لیگ ملت‌های اروپا یا افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی باشگاه‌ها به منظور کسب سود حداکثری، بازیکنان را به سمت محدودیت‌های فیزیکی مجزا از محدودیت های قبلی سوق می‌دهد.

ستاره آلمانی کهکشانی‌ها همچنین نظر خود را در خصوص سوپرلیگ اروپا ابراز و مخالفت خود را با تورنمنتی که صرفا برای باشگاه‌های برجسته طراحی شود، اعلام کرد زیرا به اعتقاد وی، چنین اقدامی با روح فوتبال منافات داشته و در ادامه نسبت به افزایش هرچه بیشتر شکاف موجود مابین یک مشت باشگاه ثروتمند و سایرین، ابراز نگرانی کرد و افزود: گاهی اوقات بهتر است همه چیز را به حال خود رها کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها