مربی تیم ملی فوتبال بوسنی پیش از دیدار با ایران، گفت: ایران مدتی است نتایج خوبی نگرفته به همین خاطر در این بازی به دنبال پیروزی است.
کد خبر: ۱۲۸۶۴۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است فردا(پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی از از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی بوسنی برود.

 

  مربی بوسنی: ایران بازیکنان خوبی در خط حمله دارد اما در دفاع ضعیف تر هستند

 

در همین رابطه عدنان اوستوویچ، مربی تیم ملی بوسنی پیش از این دیدار در مصاحبه سایت فدراسیون فوتبال این کشور، گفت: بازی با ایران فرصتی طلایی برای بازیکنان جوان است تا بتوانند چند دقیقه ای خودشان را نشان دهند. این بازی ها برای ثابت کردن توانایی این بازیکنان جوان شاغل در لیگ بوسنی نیست بلکه آنها توانایی دارند که به تیم ملی دعوت شدند. بازی با ایران فرصتی برای آنها تا جزئی ثابت از تیم ملی بوسنی در آینده باشند.

 

  مربی بوسنی: ایران بازیکنان خوبی در خط حمله دارد اما در دفاع ضعیف تر هستند

 

وی افزود: تیم ملی ایران در چند مدت گذشته نتوانسته نتایج مطلوبی را کسب کند. به همین خاطر آنها در این بازی اگرچه دوستانه است به دنبال پیروزی هستند. آنها مربی خود را تغییر دادند. آقای اسکوچیچ زمام هدایت ایران را برعهده گرفته و اکنون تنها یک بازی روی نیمکت تیم را تجربه کرده است. ما بازی دوستانه ایران با ازبکستان را آنالیز کردیم. آنها بازیکنان خوبی در خط حمله دارند اما در دفاع ضعیف تر هستند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها