سایت DxOMark به تازگی شروع به بررسی اسپیکرهای بی‌سیم کرده و برای این بخش نام «DxOMark Speaker» را انتخاب کرده است. حالا شاهد انتشار نتایج بررسی‌های این بخش هستیم.
کد خبر: ۱۲۸۵۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، در حال حاضر DxOMark Speaker از نظر قیمتی دارای دو بخش است که یکی از آن‌ها با نام «ضروری» شناخته می‌شود و مخصوص اسپیکرها با قیمت کمتر از ۲۰۰ یورو است. بخش بعدی «پیشرفته» نام دارد که در آن اسپیکرهای بی‌سیم با محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۴۹۹ یورو مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در آینده دسته سومی به نام «پریمیوم» به این بخش اضافه خواهد شد که شامل محصولات با قیمت بالاتر از ۴۹۹ دلار می‌شود. DxOMark قیمت‌ها را بر اساس قیمت اولیه آن‌ها در هنگام عرضه در بازار اروپا درنظر گرفته است. محصولاتی که در این قاره برای فروش عرضه نشوند، قیمت دلاری آن‌ها به یورو تبدیل می‌شوند.

امتیازدهی اسپیکرهای بی‌سیم شامل ۵ زیرمجموعه می‌شود:

  • رنگ صدا: بررسی عملکرد اسپیکر در تولید صدا
  • دینامیک: بررسی عملکرد اسپیکر در تولید سطح انرژی صدا
  • صدای فضایی: بررسی عملکرد اسپیکر در تولید صدای استریو در تمام جهات
  • حجم صدا: بررسی حداکثر بلندی صدا و عملکرد آن در زمینه نرمی افزایش و کاهش صدا
  • مصنوعات: بررسی تغییر صدای منبع در هنگام پخش

در بخش اسپیکرهای بی‌سیم ضروری شاهد قرارگیری آمازون اکو استودیو با امتیاز ۱۲۴ در صدر هستیم و در رتبه دوم اسپیکر شیائومی می اسمارت اسپیکر اچ‌دی با امتیاز ۱۰۹ به چشم می‌خورد. در رتبه سوم اسپیکر بی‌سیم شیائومی می اسمارت اسپیکر باتری ادیشن قرار دارد.

 

 

 

در بخش اسپیکرهای پیشرفته، محصول شرکت هارمن کاردن به نام «Citation 200» با امتیاز ۱۴۷ در صدر قرار گرفته و در مقام دوم نیز اسپیکر بی‌سیم گوگل هوم مکس با امتیاز ۱۴۵ حضور پیدا کرده. در رتبه سوم این لیست سونوس وان با امتیاز ۱۳۰ به چشم می‌خورد.

 

 

 

DxOMark در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خود را افزایش داده و اخیرا نیز شروع به بررسی نمایشگر گوشی‌های هوشمند کرده که گلکسی نوت ۲۰ اولترا در صدر آن به چشم می‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها