دی ماریا: می‌خواهم فوتبالم در اروپا را در پاریس به پایان برسانم

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن علاقه دارد فوتبالش در اروپا را در این تیم به اتمام برساند.
کد خبر: ۱۲۸۵۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا و سایت گل، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته توانست تیم رن را با سه گل از پیش‌رو بردارد. «آنخل دی‌ماریا» ستاره آرژانتینی این تیم موفق شد در این دیدار دبل کند و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون بنفیکا، رئال‌مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه خود دارد در مصاحبه‌ای در خصوص آینده فوتبالی خود، گفت: می‌خواهم فوتبالم در اروپا را در پاریس به پایان برسانم اما این موضوع فقط به من بستگی ندارد.

قرارداد فعلی دی‌ماریا در حال حاضر به پایان رسیده و این بازیکن منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است.

این وینگر ۳۲ ساله در مورد وضعیت خود در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، اظهار داشت: وضعیت خوبی در باشگاه دارم و از اینکه می‌بینم باشگاه علاقه زیادی به من دارد، خوشحال هستم. من نیز تمام تلاشم را برای تیمم به کار می‌گیرم.

 

    دی ماریا: می‌خواهم فوتبالم در اروپا را در پاریس به پایان برسانم

 

دی‌ماریا در پاسخ به این پرسش که آیا تیم از «توماس توخل»  سرمربی پاریسی‌ها حمایت می‌کند یا خیر، گفت: بله. او مربی بزرگی است که توانست ما را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. او برای ما حداکثر توانش را گذاشته و ما نیز برای او بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم. اعتماد بین ما و او دوطرفه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها