جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

«تهران» صدرنشین انباشت موتورسیکلت‌ های رسوبی

جانشین پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران با ۴ هزار و خراسان جنوبی با ۵۰ دستگاه موتورسیکلت در زمره بیشترین و کمترین استان‌های دارای انباشت موتورسیکلت هستند.
کد خبر: ۱۲۸۵۵۷۱

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در جلسه ترخیص موتورسیکلت‌ های رسوبی اظهار داشت: این طرح برای تمامی موتورسیکلت‌هایی که از سال ۹۰ در پارکینگ‌ها بودند، اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد:بیشترین موتورسیکلت‌ های رسوبی در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، شرق تهران، خراسان رضوی، مازندران و البرز وجود دارند.

وی گفت: در استان تهران تعداد موتورسیکلت های رسوبی با عددی نزدیک به ۴ هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در استان ‌خراسان جنوبی با عددی نزدیک به ۵۰ موتورسیکلت است.

سردار حسینی با بیان اینکه حدود ۱۰۵۰ دفتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور وجود دارد، اظهار داشت: تمامی کارها برای ترخیص سریع موتورسیکلت‌های رسوبی انجام شده و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که مراجعه کننده‌ای به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کند و گفته شود که سامانه قطع است.

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه طرح ترخیص موتورهای رسوبی از فردا به مدت دو ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: احتمال می‌دهیم روزهای آخر طرح، ترافیک بالایی داشته باشیم که در این راستا توصیه می‌کنیم مردم کار را به روز آخر موکول نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها