رونالد کومان، سرمربی بارسلونا از لیونل مسی در برابر انتقادات مطبوعات دفاع کرد.
کد خبر: ۱۲۸۵۴۱۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، بارسلونا بعد از چند بازی پیاپی ناکامی در رقابت های لالیگا فردا از سری مسابقات هفته نهم در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال بتیس خواهد بود. این مسابقه برای شاگردان رونالد کومان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود چرا که آنها برای بازگشت به کورس نیاز مبرمی به پیروزی در آن دارند.

 

رونالد کومان دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بتیس شرکت کرد.

 

دیدار برابر بتیس
هر مسابقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما فردا در خانه بازی می کنیم؛ در مقابل تیمی که بسیار خوب عمل می کند. این یک بازی پیچیده خواهد بود و ما باید علاوه بر خوب بازی کردن اشتباهات دفاعی در برابر دیناموکیف را تکرار نکنیم. ما تلاش زیادی انجام می دهیم و حالا آماده هستیم.

 

لیونل مسی
لئو بازیکن بزرگی است و ما قصد داریم او را به گونه ای در زمین قرار دهیم که بتوانیم به کمک آن حریفان را تحت فشار قرار دهیم. این مسئله مخصوصاً در حمله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از نظر احساسی او را بسیار خوب و قدرتمند می بینم. مسی همیشه از فوتبال بازی کردن لذت می برد.

 

  کومان به قدم زدن مسی در بازی مقابل دیناموکیف واکنش نشان داد

 

راه رفتن مسی در دقایق پایانی برابر دیناموکیف
فکر نمی‌کنم که لازم باشد چیزی را درباره لیونل مسی تکرار کنم. من چندین بار در این باره پاسخ داده ام. شما می توانید از هر بازیکنی در حال راه رفتن عکس بگیرید. من نه این تصاویر را دیده ام و نه به آن علاقه‌مند هستم. نگرش او کاملاً خوب است اما اگر می خواهید جنجال به پا کنید این مشکل شماست و من وارد آن نمی شوم. 

 

 

 

 

صحبت بیشتر درباره مسی
مسی هنوز از کیفیت بالایی برخوردار است و در کارهای تهاجمی بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. می‌دانم که او فقط با پنالتی گلزنی کرده است. ما عادت کرده ایم که او تفاوت ها را ایجاد کند. او هنوز هم یک بازیکن فوق العاده است. هر روز اطلاعات زیادی درباره هر یک از بازیکنان دریافت می‌کنیم و اگر لئو 100 درصد آماده نباشد بازی نخواهد کرد.

 

بازگشت تراشتگن
او مصدوم شده بود و اگر دیدار برابر آلاوس را کنار بگذاریم ما در آن زمان از عملکرد نتو کاملا راضی بودیم. مارک ثابت کرده که یک دروازه‌بان فوق‌العاده است و ما برای قرار دادن او در ترکیب عجله نکردیم. در بازی اول خود واکنش‌های زیادی نشان داد و چند تک به تک را مهار کرد. مارک در آن مسابقه فوق العاده بود و چند بار ما را نجات داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها