بوروسیا دورتموند برای چهارمین بازی پیاپی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا نشان دهد که در فصل جاری عملکرد خط دفاعی این تیم بسیار خوب شده است.
کد خبر: ۱۲۸۴۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ایسنا و اسپورت، بوروسیا دورتموند در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

دورتموند در ۶ بازی که به میدان رفته ۵ پیروزی به دست آورده است و تنها یک بار تن به شکست داده است.

این تیم با ۱۵ امتیاز و تنها به خاطر تفاصل گل کمتر نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم جدول رده بندی جای دارد و امیدوار است که بتواند به یکه تازی بایرن مونیخ در فصل جاری پایان دهد.

نکته بسیار مهم درباره دورتموند که می تواند این تیم را امیدوار به قهرمانی در بوندسلیگا کند عملکرد درخشانی خط دفاعی این تیم در فصل جاری بوده است.

دورتموند برای چهارمین بازی پیاپی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

شبکه اسکواکا اعلام کرد دورتموند ۳۹۶ دقیقه است که دروازه خود را بسته نگاه داشته است و آخرین باری که دروازه این تیم باز شد به بازی برابر اوگسبورگ در هفته دوم برمی گردد.

دورتموند در ۵ بازی از ۶ بازی که به میدان رفته دروازه اش را بسته نگه داشته است.

 

      بسته ماندن دروازه دورتموند در چهار بازی پیاپی

 

درخشش مت هوملس سهم بسزایی در عملکرد درخشان خط دفاعی دورتموند داشته است. این مدافع باتجربه در دیدار اخیر تیمش در بوندسلیگا برابر آرمنیا بیلفلد توانست هر دو گل دورتموند را به ثمر رساند تا شاگردان فاوره سه امتیاز ارزشمند دیگر را به دست آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها