منچسترسیتی موفق به جذب فیلیپ استوانوویچ، بازیکن جوان و صربستانی شده است.
کد خبر: ۱۲۸۴۰۹۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، فیلیپ استوانوویچ ستاره جوان از بلگراد با انتقالی 6 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از پارتیزان بلگراد به منچسترسیتی خواهد رفت. البته هنوز مشخص نیست استوانوویچ در نیم فصل دوم در ترکیب سیتی بازی می کند یا اینکه نیم فصل دیگر هم به صورت قرضی در تیم پارتیزان باقی می ماند.

منچستر یونایتد، رئال مادرید، لیورپول، بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس، میلان، دورتموند و اینتر از جمله باشگاه های بودند که برای خرید این پدیده جوان اقدام کردند، اما در نهات منچسترسیتی پیروز این کورس شدید شد.

استوانوویچ در 35 مسابقه در تمام رقابت های پارتیزان در فصل گذشته 9 گل زده و سه پاس گل داد و در 11 دیدار تا اینجای فصل نیز او سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. به دلیل توانایی بازی هم به عنوان وینگر و هم به عنوان مهاجم میانی، بسیاری فیلیپ استوانوویچ را به کریستیانو رونالدو شبیه می دانند.

اما جالب اینجاست خود فیلیپ استوانوویچ علاقه ای به رونالد ندارد. او مدتی قبل در این رابطه گفت: "رونالدو در بین بازیکنان محبوب من جایی ندارد، اما الگوی من در زمینه تلاش و گلزنی است. دوست ندارم خودم را ستایش کنم و فکر می کنم دیگران باید این کار را انجام دهند، اما من بیشتر از همه دریبل زدن را دوست دارم. دریبل زدن شاید بهترین ویژگی من به عنوان یک بازیکن باشد. کریستیانو عالی است، اما دریبل زن نیست.

عملکرد رونالدینیو جادویی و خاص بود. البته من بدم نمی آید مانند لیونل مسی یا نیمار باشم، اما رونالدینیو قدرت جادویی داشت. او کنترل توپ باور نکردنی داشته و کارهایی انجام می داد که هیچ کس دیگر نمی توانست."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها