با وجود آمار روزافزون مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا، دفتر علم و فناوری کاخ سفید گفته دولت ترامپ به این بیماری خاتمه داده و آن را به عنوان دستاورد برتر دولت وی به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۱۲۸۳۴۰۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر‌گزاری فارس، دفتر علم و فناوری کاخ سفید مدعی «پایان دادن به بیماری کووید-۱۹» شد و اعلام کرد که آن را به عنوان دستاورد برتر دوره اول ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» به ثبت رسانده است.
به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، بر اساس یک بیانیه رسمی که قرار است، دستاورد‌های علمی دولت ترامپ را برشمارد، دولت دونالد ترامپ مدعی شده که «اقدامات قاطعی را برای به کار گرفتن دانشمندان و متخصصان بهداشتی در دانشگاه‌ها، صنایع و همچنین دولت برای درک، درمان و شکست این بیماری اتخاذ کرده است».
این در حالی است که آمار کلی مبتلایان و تلفات ناشی از این بیماری کشنده، در آمریکا به طور روزانه در حال افزایش است.
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۷۵ هزار و ۹۳۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.
این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم یکهزار و پنج نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۲۶ هزار و ۷۱۱ نفر برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها