جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا بالاخره از مواضع خود پایین آمد و تصمیم گرفت که به همراه کل هیات مدیره خود استعفا بدهد.
کد خبر: ۱۲۸۳۳۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، بعد از ان که مقامات سیاسی کاتالونیا از برگزاری  انتخابات برای استیضاح هیات مدیره بارسلونا حمایت کردند و اعلام کردند که هیچ مانع حقوقی یا بهداشتی برای انتخابات وجود ندارد، در نهایت بارتومئو تصمیم گرفت که استعفا بدهد.

          مدیر عامل بارسلونا بالاخره استعفا داد

 

بارتومئو در تلاش بود که به خاطر کرونا برگزاری انتخابات برای استیضاح را لغو کند اما در نهایت آنها تصمیم گرفتند که بدون انتخابات و به شکل مسالمت آمیز کنار بروند و به زودی انتخابات ریاست جدید بارسلونا برگزار خواهد شد. در ابتدا قرار بود که انتخابات در اسفندماه برگزار شود اما حالا رقابت های انتخاباتی هر چه زودتر آغاز خواهد شد.

به نظر می رسد که مسی، پیکه و سایر بازیکنان بارسلونا که در ماه های اخیر به شدت از بارتومئو انتقاد کرده بودند حالا می توانند خوشحال باشند چرا که بالاخره به خواسته خود رسیدند و مدیر تیم کاتالان را کنار زدند. باید دید که چه کسی رئیس بارسلونا می شود. ویکتور فونت جدی ترین مدعی است که حتی ژاوی هرناندز را به عنوان گزینه خودش برای مدیریت ورزشی انتخاب کرده در حالی که گزینه های دیگری نظیر فریچا نیز قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد و رقابت داغی در پیش خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها