سپاهان می‌تواند 5 بازیکن دیگر به فهرست نفرات کنونی خود اضافه کند.
کد خبر: ۱۲۸۲۵۳۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، سپاهان اصفهان که فصل گذشته با وجود امید و انگیزه‌های زیاد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر داشت رتبه‌ای بهتر از پنجم جدول به دست نیاورد و این موضوع زمینه ساز تغییرات زیاد مدیریتی و کادرفنی این تیم شد و حالا طلایی پوشان فصل بیستم را با ترکیبی متفاوت در کادر مدیریت و سرمربی شروع خواهند کرد.

سپاهان که گفته می‌شد در پنجره نقل و انتقالات هم تیم فعالی خواهد بود بعد از جدایی علی قربانی، محمد ایرانپوریان، علیرضا نقی‌زاده، محمد طیبی و سعید آقایی تا کنون دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نژادمهدی را به خدمت گرفته است و صحبت‌هایی از جذب علی کریمی هم شنیده می‌شود. ضمن اینکه مهدی کیانی هم از مسئولان باشگاه درخواست رضایت نامه دارد و می‌خواهد جدا شود.

نگاهی به لیست بازیکنان سپاهان در حال حاضر نشان می‌دهد این تیم هم اکنون 2 جای خالی در لیست بزرگسال و ۳3 جای خالی در لیست زیر 23 سال خود دارد؛ که میتواند با جذب بازیکن جدید و یا قطعی کردن حضور بازیکنان آکادمی با وضعیت نامشخص آنها را پر کند.

باید دید در ادامه فرصت باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات، سپاهان می‌تواند بازیکنان دیگری جذب کند یا با همین نفرات به مسابقات لیگ برتر پا می‌گذارد.

 

      فهرست بازیکنان سپاهان و 5 جای خالی برای ورودی های بیشتر+عکس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها