تصویر منتشر شده از قسمت پشتی خودروی جدید بوگاتی خبر از زبان طراحی جدید این شرکت فرانسوی می‌ دهد.
کد خبر: ۱۲۸۲۰۱۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۲۰ تا کنون برای شرکت بوگاتی بسیار پرکار بوده است. شرکت سازنده ابرخودروهای لوکس امسال نمونه Pur Sport اتومبیل Chiron را معرفی کرد، ساخت خودروی Divo را آغاز کرد و همچنین برخی از پروژه‌های لغو شده سال ۲۰۱۰ را ادامه داد.

اکنون با توجه به اطلاعات منتشر شده شرکت بوگاتی حداقل یک خبر شگفت‌انگیز دیگر برای طرفداران خود دارد. به تازگی این شرکت برای به شگفت درآوردن مخاطبان خود تصویری تاریک از نمای عقبی یک خودرو را به نمایش گذاشته که پیش‌بینی می‌شود یکی از مدل‌های در دست ساخت بوگاتی است.

شرکت مذکور با انتشار این تصویر در فضای مجازی نوشت: "چه می‌شد اگر...؟". با توجه به نوشته این شرکت بر زیر تصویر منتشر شده، تحلیل‌گران دنیای خودرو معتقدند اتومبیل جدید قرار است با تمامی خودروهای دیگر تولید شده توسط این شرکت تفاوت داشته باشد.
 
بوگاتی در حال ساخت اتومبیل جدید با طرح فضایی است (+عکس)

زمان انتشار اطلاعات جدید درباره این خودرو

انتظار نمی‌رود که این شرکت فرانسوی به زودی تصاویر جدیدی از این خودروی مرموز و جذاب را منتشر کند،‌ اما در عکس منتشر شده کاربران شاهد قسمتی از خودرو هستند که به نظر بخش پشتی اتومبیل است. این خودرو چراغ‌هایی با طراحی جذاب به شکل X را به نمایش می‌گذارد که همانند چراغ عقب دیگر خودروهای شرکت بوگاتی نیستند.

نزدیک‌ترین نمونه طراحی چراغ به این مدل در مدل Pur Sport دیده می‌شود، اما تصویر منتشر شده از خودروی جدید بوگاتی حالتی فضایی‌تر دارد. ظاهر فضایی جدید اتومبیل شرکت بوگاتی خبر از زبان طراحی متفاوت این برند لوکس را می‌دهد. شایعات اخیر در رابطه با شرکت بوگاتی خبر از ساخت اتومبیل الکتریکی با چهار صندلی می‌دهد.

با این وجود هیچ اطلاعات دقیقی از سوی شرکت فرانسوی منتشر نشده است. مخاطبان فضای مجازی انتظار دارند شرکت بوگاتی جزئیات این اتومبیل را طی یک رویداد آنلاین در اواخر سال جاری و یا اوایل سال ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها