نتایج کامل هفته اول مرحله گروهی لیگ اروپا؛

شکست سنگین یاران انصاری فرد در شب پیروزی مدعیان

مهاجم ایرانی تیم آاک آتن با گلی که در بازی حساس این تیم برابر پائوک به ثمر رساند به عنوان با ارزش ترین بازیکن زمین انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۸۱۶۲۱

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه، کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم آاک در بازی گذشته این تیم برابر پائوک روی پاس تانکوویچ گلزنی کرده و به تیمش کمک کرد تا در این بازی به تساوی برسد.

 

کریم انصاری فرد با ارزش ترین بازیکن آاک

انصاری فرد که در بازی تیمش برابر وولفسبورگ نمایش درخشانی داشت، این بار در بازی حساس لیگ یونان برابر پائوک سالونیکا نیز درخشید و یک گل حساس دیگر برای تیمش زد.

 

کریم در بازی پلی آف لیگ اروپا برابر وولفسبورگ در دقیقه 90+4 و در حالی که بازی با نتیجه مساوی در جریان بود ، در یک ضدحمله و با همان سبک خاص خودش در چنین صحنه هایی به سمت دروازه حریف رفت و با یک بغل پا دروازه را باز کرد.

 

در بازی لیگ یونان برابر پائوک اما این انصاری فرد بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. او در دقیقه ۲۳ این بازی با یک فرار خوب و بعد از حضور در هجده قدم با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد هرچند این گل در دقیقه 89 بازی توسط پائوک جواب داد شد تا این بار گل کریم یک امتیاز برای آاک به همراه داشته باشد.انصاری فرد در پایان این بازی به عنوان با ارزش ترین بازیکن میدان انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها