منچسترسیتی قطعا یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا می باشد. شاید این تیم تاریخ چشمگیری نداشته باشد. اما از زمان سرمربیگری پپ گواردیولا در این تیم ، من سیتی به یکی از غول های اروپا تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۲۸۰۰۴۹

این تیم که بازیکنان بزرگی مانند دی بروینه ، استرلینگ و ... را در خدمت خود دارد ، هواداران زیادی را در سال های اخیر جذب خود کرده است.

با بازی های درخشان منچسترسیتی در فصل 2018/19 این تیم قدرتمند تر از قبل در دنیای فوتبال ظاهر شد و قهرمانی لیگ جزیره را بدست آورد.

از این رو خیلی از هواداران این تیم بدنبال خرید لباس منچسترسیتی می باشند. چیزی که لباس سیتی را با لباس تیم ها دیگر متفاوت می سازد زیبایی و خاص بودن لباس های این تیم می باشد.

کمپانی پوما از سال 2019 طراحی و تولید لباس های این تیم را بر عهده گرفت.

اگر طرفدار و دنبال کننده خبرهای فوتبالی باشید قطعا لباس های فصل جدید من سیتی را دیده اید. پوما لباس های فصل 2020/21 من سیتی را بسیار زیبا و خاص طراحی کرده است. در ادامه لباس های این فصل منچستر سیتی را برای شما معرفی می کنیم.

با ما همراه باشید.

جدیدترین لباس های منچسترسیتی برای فصل 2020

لباس اول منچستر سیتی 2020/21

رنگ اصلی لباس اول منچستر سیتی مانند سال های پیش ، آبی روشن می باشد. چیزی که لباس این فصل سیتی را با فصل های پیش متفاوت می سازد طرح گرافیکی روی لباس است.

این طراحی به گونه ای است که انگار تکه شکسته های کوچک در کل لباس وجود دارد. این طرح در جلوی لباس ، آستین ها و پشت لباس تعبیه شده است. یقه لباس گرد است و دور یقه یک خط سفید با حالت کشی وجود دارد که زیبایی یقه این لباس را دو چندان کرده است.

لوگوهای لباس گلدوزی شده اند و هنگام شست و شو هیچ مشکلی برای لوگوها پیش نمی آید. تنها نکته ای که باید در هنگام شست و شوی لباس به آن دقت کنید این است که لباس را با آب زیر 30 درجه شست و شو کنید که برای چاپ اسپانسر لباس مشکلی پیش نیاید.

نکته مهم دیگری که در مورد لباس های این فصل منچسترسیتی وجود دارد فناوری استفاده شده در لباس ها می باشد. این فناوری که Dry-Cell نامیده می شود از تعریق بازیکن هنگام بازی جلوگیری می کند و باعث چرخش هوا داخل لباس می شود.

در مجموع میتوان گفت لباس اول منچسترسیتی جزو لباس های فوق العاده زیبای این فصل می باشد که هواداران این تیم و حتی تمام هواداران فوتبال میتوانند به عنوان یک لباس خاص برای جلسات ورزشی از آن استفاده کنند. البته تا وقتی که طرح لباس دوم و سوم این تیم را ندیده باشند !!!

لباس دوم منچستر سیتی 2020/21

جدیدترین لباس های منچسترسیتی برای فصل 2020

در اینجا میخواهیم پرفروشترین کیت فصل 2020/21 را برای شما معرفی کنیم.
رنگ اصلی لباس دوم من سیتی مشکی می باشد. طراحی گرافیکی در جلوی لباس تعبیه شده است و رنگ آن آبی مایل به سورمه ای می باشد. یقه لباس مدل هفتی دارد و سرشانه ، آستین ها و پشت لباس به رنگ مشکی می باشد.
چیزی که لباس دوم منچستر سیتی را بسیار زیبا و خاص کرده است رنگ لوگوهای لباس می باشد.





رنگ لوگوها تقریبا میانه رنگ طلایی و گلبه ای می باشد که جزو خاصترین رنگ ها برای چاپ و گلدوزی است. این لباس خاص با ترکیب رنگ فوق العاده چشک نواز هم اکنون پرفروشترین لباس فصل جدید می باشد.
فناوری Dry-Cell نیز در این لباس استفاده شده است.

لباس سوم منچستر سیتی 2020/21

جدیدترین لباس های منچسترسیتی برای فصل 2020

رنگ اصلی استفاده شده برای لباس سوم منچستر سیتی شیری می باشد. این لباس پس از رونمایی آنقدر حاشیه داشت که جزو جنجالی ترین لباس های تاریخ من سیتی به حساب می آید. طرح لباس حالت بته جقه ای دارد و در جلو ، پشت و آستین های لباس دیده می شود. لوگو ها و چاپ اسپانسر مانند لباس اول به رنگ مشکی می باشد و یقه لباس حالت هفتی دارد.

دلیل جنجالی شدن این لباس طراحی گرافیکی و بته جقه ای بودن آن است. در ابتدا خیلی از هواداران سیتی مخالفت شدیدی با طرح لباس داشتند اما باید قبول میکردند که طرح لباس بسیار زیا و خاص است و همین طرح باعث پرفروش شدن این لباس شد.


منبع:
https://sorkhabishop.ir/
https://www.mancity.com/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها