مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور کندوان تا 30 مهرماه روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۹۴۴۱

 به گزارش جام جم آنلاین، علی‌اکبر آشوری در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر در محور تهران ـ پردیس و بالعکس مقاطع رودهن و بومهن ترافیک نیمه‌سنگین است و در محورهای هراز،‌ کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و‌آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران در محدوده ساسانی خبر داد.

انسداد شبانه جاده کندوان تا 30 مهر

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهار داشت: محور کندوان حدفاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

انسداد 5 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی بیان کرد: در حال حاضر محورهای خرم‌آباد ـ پلدختر، شهداد ـ نهبندان، جاده فرعی شمشک ـ دیزین، محور اولنگ ـ شاهرود و محور قزوین ـ همدان در کیلومتر 110 به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:‌کل تردد ثبت شده در جاده‌ ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2231 دستگاه ترددشمار جاده‌ای در جاده‌ها نسبت به روز قبل 11.5 درصد افزایش دارد، در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح و سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 10.9 درصد ثبت شد.

سه آزادراه پر تردد کشور در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج ـ تهران با 114 هزار تردد پر ترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه قزوین ـ کرج و آزادراه کرج ـ قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور بود.

ممنوعیت تردد کامیون در محور کندوان

آشوری اظهار داشت: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است، همچنین در محور هراز تردد تریلر ممنوع است و تردد کامیون از ساعت 6 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد در هراز ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها