فرمانده انتظامی استان زنجان

کشف 3 انبار احتکار کالا در زنجان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک انبار لاستیک در خیابان پامنار خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۸۷۳۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:١۴ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش‌ سوزی در یک انبار کالا در خیابان امیرکبیر، خیابان پامنار به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش‌ سوزی گاراژی به وسعت حدود ٨٠٠ متر بود که چندین باب مغازه در آن واقع شده بود. در بخش شرقی این گاراژ یک ساختمان دو طبقه قدیمی واقع شده بود که در طبقه بالایی آن چند حجره وجود داشت.

ملکی افزود: این حجره‌ها حدود ٣٠٠ متر وسعت داشت که در قسمت سقف‌های شیروانی آن حریق رخ داده بود. حریق به بخشی از مغازه‌ها سرایت کرده بود که البته باید نقطه آغاز حریق توسط کارشناسان بررسی شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش به سرعت در حال گسترش بود که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون مصدومی نداشته است، گفت: بخشی از سقف مغازه‌ها تخریب شد و در حال حاضر آتش خاموش شده و نیروها در حال لکه‌گیری اجناس هستند.

به گفته وی، داخل این انبار غالباً لاستیک، رینگ و لوازم این‌چنینی خودرو نگهداری می‌شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها