دبیر فدراسیون فوتبال هزینه‌های ۲ بازی دوستانه ایران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۷۸۳۷۴

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست معاون رئیس جمهور با روسای فدراسیون‌ها، عنوان کرد: ما با مشکلات مختلفی مواجه هستیم. در بحث کرونا، فوتبال پیشتاز بود، اردو و لیگ را شروع کرد اما آنچه مسلم است اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان فوتبال در این ۶ ماهه متضرر شده است. ما از نظر بحث تلویزیونی تحریم هستیم، فیفا هم پول ما را نمی‌دهد. فوتبال به خانه مردم شادی آورده و در کنار آن اگر عقبه نداشته باشیم نمی‌توانیم کار کنیم.

وی افزود: باید به درآمدهای موجود اکتفا کنیم و در کنار آن بقای ورزش به ویژه فوتبال با مشکلاتی روبه‌روست. وقتی نتوانیم کار را پیش ببریم، به دولت هم فشار وارد می‌شود. ۲۰۰ میلیارد تومان از فیفا می‌خواهیم اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم یک سنت خارج کنیم. در این صورت نقش دیپلماسی هم ضعیف می‌شود. 

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: لازم است در این بین دولت همانند قبل حامی فوتبال باشد. با توجه به فشارهایی که آمده و اجازه نمی‌دهند تیم ملی ما با کشوری بازی کند اما با ازبکستان و مالی بازی داریم. در نوامبر هم یک بازی را پیش‌بینی کرده ایم تا کار پیش برود. برای اعزامی که داشتیم ۱۲-۱۳ میلیارد در کل هزینه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها