سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی حساسی با پاختاکور پیش رو داریم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت کنار برویم.
کد خبر: ۱۲۷۷۸۳۸

به گزارش جام جم آنلاین ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور اظهار داشت: قبل از صحبت های خود باید برای سرمربی تیم پاختاکور آروزی سلامتی کنم و ان شاالله هرچه سریع تر سلامتی اش را به دست بیاورد. سالگرد وفات مرحوم هادی نوروزی هم است که به خانواده اش بار دیگر تسلیت می گویم و امیدوارم روح وی شاد باشد. بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی از هادی گرفته اند و به تیم الهام داد. 

وی افزود: بازی خیلی حساسی را پیش رو داریم. با سختی زیادی به این مرحله رسیده ایم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت کنار برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر چند در گروه خیلی سختی قرار داشتیم و السد که یکی از بهترین های این دوره بود را هم شکست دادیم اما برای رسیدن به این مرحله در بازی با السد انرژی زیادی مصرف کردیم. انگیزه های ما برای دیدار با پاختاکور چندین برابر شده و از لحاظ روحی و روانی آماده انجام بازی هستیم.

گل محمدی افزود: با تیمی بازی می کنیم که یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت کرده و از نظر فیزیکی دارای شرایط خیلی خوبی است. پاختاکور فوتبال ماشینی انجام می دهد و بازی راحتی نداریم. باید انرژی بیشتری نسبت به دیدارهای قبلی صرف کنیم تا پیروز شویم. باید خیلی خوب مبارزه کرده و بجنگیم تا ان شاء الله از این مرحله هم عبور کنیم.

وی درباره اینکه اگر فردا هم پرسپولیس با یک گل از حریف پیش بیفتد، کار برای این تیم سخت می شود، توضیح داد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. شاید در شروع بازی گل بزنیم یا گل بخوریم. قبلا تجربه گل خوردن در لیگ ایران را داشته و حتی 10 نفره هم شده ایم. با اختلاف دو گل هم عقب بوده ایم اما در نهایت توانستیم بازی را با سه گل ببریم. بازیکنانم از لحاظ ذهنی به مرحله ای رسیده اند که می توانند بازی عقب افتاده را هم جبران کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هر چند چنین تجربه ای در لیگ قهرمان نداشتیم اما بازیکنانم قبلا ثابت کرده اند و باید از لحاظ ذهنی آمادگی هر اتفاقی را داشته باشیم و برای جبران هر نتیجه ای واکنش خوبی نشان بدهیم و نتیجه را برگردانیم.

گل محمدی درباره خستگی بازیکنان پرسپولیس و آمادگی بدنی پاختاکور گفت: خستگی و مسائل فیزیکی بخشی از فوتبال است اما موارد روحی، روانی و انگیزشی بخش مهم دیگری است که این موضوع را در تیم زیاد داریم. اینکه نتایج گذشته تضمینی برای نتیجه گیری در آینده باشد و بردهایی که پاختاکور کسب کرده دلیلی باشد تا این تیم در آینده هم برنده باشد، اشتباه است.‌
وی ادامه داد: ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و می توانیم نتایج خوبی کسب کرده و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هیچگاه از بردن خسته نمی شویم و انگیزه های متفاوتی داریم. پرسپولیس حدود 45 میلیون هوادار دارد که انرژی آنها پشت سر ما است و به تیم ما انرژی مثبتی می دهند. سعی داریم آنها را شاد کرده و در نهایت نتایج خوبی کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها