مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد؛

ورود سامانه بارشی به کشور از 4 مهر/ باد شدید و گردوخاک در 5 استان

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در زابل شدیدتر است.
کد خبر: ۱۲۷۶۸۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیائیان در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده رگبار پراکنده باران، در ساعات بعد از ظهر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های گیلان و اردبیل، غرب مازندران، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، قزوین و البرز پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه دوم مهرماه در برخی نقاط استان‌های اردبیل و گیلان همچنین غرب مازندران بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنجشنبه سوم مهرماه در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده داریم و روز جمعه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

ضیائیان با بیان اینکه بعد از ظهر جمعه چهارم مهرماه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و برخی مناطق غرب را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: روز شنبه پنجم مهر ماه با حرکت سامانه به سمت شرق علاوه بر شمال غرب، سواحل خزر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان وزش باد شدید گاهی با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در زابل شدیدتر است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۰ و ۲۱ درجه خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر بهترین مرکز استان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها