به جرات می توان گفت بایننس و بیتمکس بزرگترین و مشهورترین صرافی های شناخته شده در جهان در زمینه ارزهای دیجیتال هستند. هر دو صرافی از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین صرافی های جهان به شمار می روند و رقابت بین این دو به قدری زیاد است که نمی توان به راحتی گفت که انتخاب کدام یک بهتر است.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۸۵

به همین دلیل تصمیم گرفتیم گفتگویی داشته باشیم با آقای امید فدوی، مدرس پکیج کامل آموزشی صفر تا صد بیت کوین و مشاور در حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین، مدیر و موسس آکادمی امید فدوی و ببینیم که تفاوت بایننس و بیتمکس در چیست و کدام صرافی انتخاب بهتری است.

بین بایننس و بیتمکس کدام را انتخاب کنیم؟ امید فدوی پاسخ می دهد

از بین دو صرافی بایننس و بیتمکس کدام صرافی بهتر است و تفاوت بایننس و بیتمکس در چیست ؟

گرچه هر دو صرافی از پرطرفدارترین ، معتبرترین و بهترین صرافی های جهان برای ارزهای دیجیتال هستند اما با هم در عین حال که شباهت هایی دارند تفاوت های زیادی نیز دارند. مهمترین شباهت هر دو صرافی این است که هر دو صرافی به دلیل تحریم ها به کاربران ایرانی اجازه فعالیت نمی دهند و حساب کاربران ایرانی در این صرافی ها مسدود می شود و اجازه ثبت نام ندارند. البته بیتمکس نه تنها ایران بلکه چند کشور دیگر از جمله کاربران آمریکایی را هم مسدود کرده و کاربران امریکایی نیز حق فعالیت در این صرافی را ندارند.

معاملات مارجین برای آلتکویین های کمتر شناخته شده جهت کاهش هزینه های معاملاتی در این دو نوع صرافی موجود است. معاملات مارجین در واقع روشی برای خرید و فروش است که از سرمایه ای که توسط شخص ثالث تامین می گردد استفاده می شود و در مقایسه با روش های معاملاتی دیگر حساب های مارجین برای تریدرها باعث می شود تا سود بیشتری بدست بیاورند . در صرافی صرافی بایننس توکن بومی نیز وجود دارد تا در صورتی که کاربران بخواهند از این توکن استفاده کنند کارمزد معاملات آنها کمتر محاسبه شده و سود بیشتری بدست می آورند. در هر دو صرافی هزینه ها و کارمزدها بسیار پایین است و وب سایت این دو صرافی نیز از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار می باشد و در پرداخت ها نیز تاکنون هیچ تاخیری رخ نداده است.

از نظر تفاوت ها سیستم پشتیبانی این دو صرافی با هم تفاوت است. بیتمکس دارای پشتیبانی از طریق چت، تیکت و تلگرام است اما بایننس دارای پشتیبانی ایمیلی، شبکه اجتماعی، تیکت، فیس بوک، توییتر، ویچت ، گروه QQ و Weibo است. بیتمکس به طور کامل انگلیسی نیست و شرکت بیتمکس در چین قرار دارد اما شرکت بایننس در مالتا قرار گرفته است.

تفاوت دیگر دو صرافی در این است که صرافی بیتمکس خدماتی به کاربران آمریکایی ارائه نمی دهد اما صرافی بایننس به کاربران آمریکایی خدمات ارائه می دهد اما دامنه سایت برای آمریکا، اروپا و دیگر کاربران سراسر جهان با هم متفاوت است. البته به کاربران ایرانی هیچکدام خدماتی ارائه نمی دهند. از نظر امنیت نیز هر دو صرافی از امنیت خوبی برخوردارند اما صرافی بایننس پس از اینکه هک شد سعی کرد تا تمهیدات امنیتی خود را بیشتر کند. ارزهای دیجیتالی که در صرافی بایننس قابل معامله هستند خیلی بیشتر از صرافی بیتمکس است. در صرافی بایننس ارز دیجیتالی مثل زیکش، بت، استیبل کوین های مختلف، الگوراند، دش، ریپل، اتریوم، کاردانو، لایت کوین، زیروایکس، تتر، بیتکوین، استلار، بیت تورنت، اتریوم کلاسیک، ترون، ارز ارز EOS، نئو، زیلیکا، آنتولوژی، بایننس کوین و بیت کوین کش و حدود 200 ارز دیجیتال معامله می شوند و همچنین در صرافی بایننس بخش های متنوع تر و امکانات بیشتری مثل بخش spot، فیوچرز، saving و بسیار بخش های دیگر وجود دارد در صورتی که در صرافی بیتمکس فقط معاملات فیوچرز ارزهای اصلی مارکت مثل بیتکوین، اتریوم و... پشتیبانی می شود.

علاوه بر این صرافی بایننس دارای برنامه موبایل کاملا کاربردی و بسیار کاربرپسندی است که هم برای Ios و هم برای اندروید ارائه شده است. برنامه موبایل بایننس نسبت به بیتمکس کاربردی تر و دارای امکانات بیشتر و گرافیک بهتری است. صرافی بیتمکس برای افراد با سابقه و حرفه ای گزینه مناسبی است که به راحتی می توانند معاملات مارجین و کرپیتو را درک کنند در حالی که صرافی بایننس برای مبتدیان مناسب تر است.

بین بایننس و بیتمکس کدام را انتخاب کنیم؟ امید فدوی پاسخ می دهد

سایت صرافی بایننس و بیتمکس در نوع طراحی با هم کاملا متفاوت هستند. بیتمکس مختص معاملات مارجین طراحی شده و در طراحی این سایت همه چیز با هدف دسترسی سریع و آسان طراحی شده و به راحتی به تمام اطلاعات لازم در یک چشم برهم زدن دسترسی دارید و دارای دو نوع طرح رابط کاربری تیره و روشن است که بر طبق سلیقه کاربران رنگبندی ان تغییر می کند. UI سایت بیتمکس تک منظوره اما UI سایت بایننس چند منظوره طراحی شده و دارای ابزارهای متنوع تری است.

بین بایننس و بیتمکس کدام را انتخاب کنیم؟ امید فدوی پاسخ می دهد

هدف اصلی در طراحی سایت بایننس سادگی و قابلیت درک آسان بوده است. و  چند نوع UI دارد که UI حرفه ای آن مختص معامله گران باتجربه ای است که دنبال یک مرور دقیق و یک سیستم نموداری آسان جهت استفاده هستند.

راهی هست که بتوان نحوه معامله و کار با صرافی بایننس و بیتمکس را به طور کامل یاد گرفت؟

با تهیه پکیج کامل آموزشی صفر تا صد بیت کوین می توان علاوه بر آموزش کامل روش خرید و فروش و سرمایه گذاری بیت کوین در ایران نحوه کار با صرافی بایننس را به طور کامل آموخت و به یک تریدر حرفه ای در زمینه ارز دیجیتال به ویژه بیتکوین تبدیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها