«کیت وینسلت» با ابراز پشیمانی از همکاری با «وودی آلن» و «رومن پولانسکی»، نحوه مواجهه سینما با آنها را شرم آور توصیف کرد.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۱۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، «وینسلت» که پیش از این به تمجید از این دو کارگردان نامدار سینما پرداخته بود حالا نظرش به کلی تغییر کرده‌ و از همکاری با آنها اظهار پشیمانی میکند. 
 
این بازیگر ۴۴ ساله انگلیسی در سال ۲۰۱۱ و در فیلم «کشتار» ساخته «پولانسکی» در کنار «کریستوف والتس» و «جودی فاستر» بازی کرد و در سال ۲۰۱۷ و در فیلم «واندر ویل» مقابل دوربین «وودی آلن» رفته است. 
 
او اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله «ونیتی فر» با انتقاد از «پولانسکی» و «آلن» که سالهاست با اتهامات اخلاقی رو به رو هستند، عنوان کرده است: «چگونه این دو، سالهاست جایگاه بالایی را در صنعت سینما حفظ کرده اند. این شرم آور است. اما من مسئولیت همکاری با آنها را میپذیرم و نمیتوان گذشته را تغییر داد». 
 
صحبت های انتقادی اخیر «کیت وینسلت» در حالی منتشر شده است که او در سال ۲۰۱۷ و چند هفته پیش از آغاز جنبش #Metoo در گفتگویی با نیویورک تایمز گفته بود «وودی آلن» درست مثل «پولانسکی» کارگردان فوق‌العاده‌ای است و من تجربه حرفه ای فوق‌العاده ای با این دو سینماگر داشتم و حقیقت این است. 
 
«کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار که در سال ۱۹۹۷ با حضور در فیلم «تایتانیک» چهره شد، فیلمی که با فروش ۲.۱۸۶ میلیارد دلاری سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما (بدون احتساب تورم) است. این بازیگر هالیوودی تاکنون شش بار نامزد جایزه اسکار شده و یک بار هم در سال ۲۰۰۸ برای فیلم «کتابخوان» این جایزه را به دست آورده است.
 
«پولانسکی» سازنده فیلم‌هایی چون «پیانیست» و «محله چینی‌ها» ۴۰ سال است به سبب اتهام تجاوز به دختری ۱۳ ساله در سال ۱۹۷۷ از ترس محاکمه سنگین از آمریکا فرار کرده و در پاریس زندگی می‌کند؛ او سال پیش نیز توسط یک زن ۴۴ ساله دیگر به تجاوزی مربوط به ۲۲ سال پیش متهم شد.
 
«آلن» نیز سالهاست به سو استفاده از دخترخوانده اش «دیلان فارو» رو به روست و البته همواره این اتهامات را رد کرده است.          
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها