برعکس پایتخت‌نشینان که فقط دود و آلودگی این شهر را می‌بینند؛ کسانی که از کشورها یا شهرهای مختلف دیگر می‌آیند قدر دیدنی‌های تهران را به‌خوبی می‌دانند.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۸۱

به‌همین دلیل از کاخ گلستان، نیاوران و سعدآباد گرفته تا موزه‌ها و پارک‌های متعدد و دیدنی همگی تهران را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده‌اند.

هتل های تهران بسیار زیاد هستند و انتخاب از بین آن‌ها کار سختی است. در این مطلب می‎‌خواهیم چندین هتل را که همگی مخصوص لاکچری‌گردها هستند، معرفی کنیم.

لوکس ترین هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس

این هتل در منطقه سعادت آباد و در سال 1394 افتتاح شده است. ساختمان هتل اسپیناس پالاس با 21 طبقه و 400 اتاق ساخته شده و معماری معاصر و شگفت‌انگیز آن فضایی دلنشین را برای مسافران خود فراهم می‌آورد. اتاق‌های این هتل به دسته‌های مختلف اعم از اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته دابل روبه شهر، دو تخته توئین، اتاق دو تخته رویال فمیلی، اتاق دو تخته رویال فمیلی بالکن‌دار، سوئیت جونیور دو نفره، سوئیت دو نفره پرزیدنت، اسکای سوئیت و سوئیت چهار نفره رویال تقسیم می‌شود.

امکانات و خدمات هتل همراه پرسنل مجرب آماده میزبانی از میهمانان خود هستند تا اقامتی به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. امکانات هتل عبارت هستند از روم‌سرویس، صبحانه، خدمات تور، جکوزی، فروشگاه، اتاق سیگار، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، رستوران، استخر، سونا، ماساژ، صرافی، لاندری و... توجه داشته باشید که سیگارکشیدن فقط در طبقات چهارم و پنجم مجاز است و درصورت مشاهده در درگیر طبقات 200 دلار جریمه خواهید شد. هتل علاوه‌بر امکانات ذکرشده رستوران‌های باکیفیتی نیز مانند دیبا، اسکای لانج و لاتون دارد.

رستوران دیبا با دکوراسیونی سنتی سعی دارد تا معماری کهن ایرانی را زنده نگه‌دارد و کسانی را که این سبک را نمی‌شناسند، با آن آشنا کنند.

رستوران اسکای لانج بر فراز طبقه 21هتل قرار دارد و به‌دلیل دوری از هیاهوی شهری آرامشی عجیب را برایتان رقم خواهد زد. استیک، پیتزا، پاستا، انواع سالاد، انواع بیف کات، سوشی، خاویار، انواع غذاهای ایرانی و آسیایی باعث می‌شود تا منوی این رستوران احساسی فراتر از سیری به شما بدهد.

رستوران لاتون نیز یک رستوران مدرن و ایرانی در طبقه سوم هتل است که انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی و نوشیدنی نیز در منوی آن پیدا می‌شود. در این رستوران اتاقی با ظرفیت 100 نفر وجود دارد که امکان برگزاری جشن و مراسم را به صورت اختصاصی فراهم می‌کند. 13 سالن گردهمایی هتل اسپیناس پالاس را هم فراموش نکنید.

با گنجایش 20 تا 1500 نفر و 40 اتاق کار و قرارداد می‌تواند انواع جلسات، تئاترها، کنسرت‌ها و... را برگزار کند. با رزرو هتل تهران اقامتی به‌یادماندنی در این هتل لوکس تجربه کنید.

آدرس: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس


آشنایی با هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم


هتل ویستریا: این هتل تازه تاسیس در سال 1398 افتتاح شده و دسترسی آسان به اماکن گردشگری مانند کاخ نیاوران، باغ فردوس، کاخ سعدآباد، موزه سینما، ارگ، پالادیوم و... از مزیت‌های هتل محسوب می‌شود. هتل 20 طبقه و 98 اتاق دارد و امکاناتی مانند پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 98 خودرو، سونا، استخر، ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت، جکوزی، اتاق چمدان، سالن ورزشی، خدمات تور، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل بدون راننده، پرداخت ویزا و مسترکارت و... برای رفاه بیشتر مسافران در هتل وجود دارد. سه رستوران باکیفیت هتل به نام‌های ویستریا اسکای لانج، رویال و کافی‌شاپ ویستریا آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم است. رستوران رویال در طبقه همکف و در خیابان دربند همراه آشپزان ماهر انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی را طبخ می‌‌کنند و سرو پیش‌غذا در این رستوران به‌صورت بوفه است. روف گاردن و اسکای لانج ویستریا در تراس طبقه 11 قرار دارد و تست غذاهای بین‌المللی و گریل‌بار در یکی از این دو رستوران باعث می‌شود تا تجربه لذیذترین غذاها را ثبت کنید. محیط آرام کافی‌شاپ ویستریا بهترین شیرینی‌ها و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد بهترین خاطره‌ها را برای شما می‌سازد. با رزرو هتل تهران ، ویستریا را انتخاب کرده و اقامتی لوکس داشته باشید.
آدرس: میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی

هتل لاله: احتمالا اسم پارک بزرگ لاله به‌گوشتان خورده است، هتل لاله دقیقا کنار همین پارک بزرگ قرار دارد. این هتل پنج ستاره 13 طبقه و 380 باب اتاق دابل، توئین، کانکت، سوئیت معمولی، رویال و امپرال با همه امکانات رفاهی دارد. سالن‌های لوکس برگزاری همایش‌ها و مراسمات مختلف از دیگر امکانات هتل است. رستوران مجلل ایرانی، فرانسوی و چینی با محیطی دلنشین با موسیقی زنده سنتی و غذاهای باکیفیت ایرانی، اروپایی و شرق آسیا لحظاتی خاطره‌انگیز برایتان به‌یادگار خواهد گذاشت. مراکز تجاری متنوع، استخر روباز، سونای خشک و بخار، ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پارکینگ با ظرفیت 100 خودرو به‌صورت رایگان، کافی‌شاپ، آرایشگاه، پرسنل مجرب و... از دیگر امکانات این هتل لوکس است که باعث می‌شود از بین هتل های تهران اقامتی به‌یادماندنی برای میهمانان رقم بخورد.

آدرس: خيابان دكتر فاطمی، نبش خیابان حجاب

لوکس ترین هتل های تهران

هتل پارسیان اوین: در میان هتل های تهران هتل پارسیان اوین نیز از بهترین هتل‌ها محسوب می‌شود. این هتل در چهار طبقه و 150 اتاق در سال 1348 افتتاح شد و در سال 1387 به‌دلیل ارتقا کیفیت خدمات بازسازی شد. اتاق یک تخته، یک تخته اکونومی، دو تخته اکونومی، دوتخته دابل، دوتخته توئین، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق دو تخته هانی مون و سوئیت دو نفره رویال از سری اتاق‌های هتل محسوب می‌شوند که می‌توانید به‌صورت چند روزه یا ساعتی آن‌ها را رزرو کنید. توجه داشته باشید که حداکثر مدت استفاده از اتاق‌های ساعتی 10 ساعت بوده و بیشتر از آن یک شب کامل محسوب می‌شود. امکانات هتل پارسیان اوین عبارت هستند از رستوران با ظرفیت 120 نفر، پارکینگ با ظرفیت 500 خودرو به‌صورت رایگان، صبحانه، استخر، آرایشگاه، لاندری، خدمات برای معلولان، اتاق چمدان، خدمات باربری و...

رستوران آبشار، چینی، پردیش و آشکده از رستوران‌های هتل محسوب می‌شوند که هریک غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهند و طعم خوش غذا را برایتان به ارمغان می‌آورند. سالن کوه نور، اتاق جلسات و سالن کارون برای جلسات کاری، مراسم‌های عروسی، سمینار، همایش، نمایشگاه، گردهمایی با ظرفیت‌های متنوع و زیباترین سالن بدون ستون در کشور بهترین گزینه برای برگزاری مراسمات شما خواهد بود.
آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)

هتل اسپیناس بلوار: هتل اسپیناس بلوار یا خلیج‌فارس شعبه قدیمی‌تر اسپیناس پالاس محسوب می‌شود. این هتل در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و با 14 طبقه و 284 اتاق ساخته شده است. رستوران مانداک، بلوار 126 و کافی‌شاپ آتریوم برای غذا‌خوردن در این هتل گزینه‌های خوبی به‌شمار می‌روند. امکانات هتل همگی برای راحتی و رفاه مسافران ترتیب داده شده‌اند و عبارت هستند از رستوران با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ با ظرفیت 250 خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت رایگان، استخر، صبحانه، روم‌سرویس، استخر، سونا، ماساژ، وسایل بدنسازی، لاندری، خدمات تهیه بلیط، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، کافی‌شاپ، آرایشگاه، سالن ورزشی، جکوزی و...

همچنین ترانسفر فرودگاه امام به‌صورت شبانه‌روزی در این هتل انجام می‌شود که البته نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارد. استعمال دخانیات نیز به‌جز در طبقات سه الی شش در باقی طبقات مجاز نیست. با رزرو هتل تهران به‌صورت آنلاین در وقت خود صرفه‌جویی کنید.
آدرس: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره ۱۲۶، هتل اسپیناس خلیج‌فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها