هنوز هم از مسئولان استقلال اصرار و از قوانین جدید انکار. آنها می گویند استراماچونی ایتالیایی قرار است به عنوان سرمربی به استقلال برگردد اما همین چند روز پیش بود که قانون منع بازیکن و مربی خارجی جدید برای باشگاه های فوتبال ایران ممنوع شد.
کد خبر: ۱۲۷۵۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا نیکبخت واحدی در این رابطه به ما گفت: هیچکس در جریان اتفاقات مربوط به استراماچونی نیست. این را می دانم این قانونی که گذاشتند برای همه باشگاه ها صدق می کند و نه فقط برای استقلال. ما که از خدایمان است که استراماچونی برگردد تا هواداران در یک مقطع راضی باشند. اما همانطور که گفتم این قانون برای همه باشگاه هاست.

نیکبخت عنوان کرد: اگر استراماچونی همانند بازیکنان خارجی با استقلال قرارداد داشت می گفتیم که این قرارداد فسخ نشده اما مربی دیگری به جای او آمد و خوب هم می دانیم قرارداد این مربی ایتالیایی فسخ شده است و با توجه به منع جذب مربی و بازیکن خارجی انعقاد یک قرارداد جدید با او امکان پذیر نیست.                

وی افزود: انتقال دوباره استراماچونی به استقلال محقق نخواهد شد و در واقع برخی با عواطف هواداران بازی می کنند. نمی دانم چه نقشه ای در سرشان دارند و این خبر موضوع غلطی است که مدام به مردم می گویند.

بازیکن اسبق استقلال در ادامه گفت: چند سالی است که استقلال بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته، از مامه تیام گرفته تا جباروف و اکنون هم شیخ دیاباته. این بازیکنان برای استقلال فوق العاده کار کردند. اگر اسم یک بازیکن را «کمکی» می گذارند باید واقعا به تیم کمک کند نه اینکه بیاید و یک مشکلی درست کند و برود. مثل خیلی از بازیکنان بی کیفیتی که قبلا برای استقلال بازی کردند، پولشان را هم گرفتند و هیچ کاری نکردند. خدا کسی را که این قراردادها را می بندد لعنت کند.

وی بیان داشت: به نظر من اگر بتوانیم همانند تیم های عربی بازیکنان باکیفیتی بگیریم کمک شایانی به همه تیم ها خواهد شد. این قانون منع جذب بازیکن و مربی مشخص نیست که به سود استقلال خواهد بود یا خیر. باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقاتی می افتد.

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: ما جام حذفی را بنا به دلایل زیادی از دست دادیم. الان هم مشخص نیست که با استراماچونی توافق شده یا نه اما سعادتمند(مدیرعامل باشگاه) اصرار دارند که بگوید در حال بازگرداندن استراماچونی هستند. امیدوارم حرفشان درست باشد.

نیکبخت در پایان در رابطه با ماندن وریا غفوری در استقلال نیز گفت: وریا فوتبالیست بسیار خوب و قابلی است و خوشحال شدم که در تیم ماند. مشکلات در همه تیم ها هست و بهترین آرزو را برای او دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها