فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز موشک‌های ما قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که به‌راحتی توان دفاعی جمهوری اسلامی را تأمین و بازدارندگی ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۷۵۰۱۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در قزوین با بیان اینکه "رهبری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب راه درست و دقیق را برای ما روشن کرده است" اظهار داشت: کشورهای دنیا با روشنگری‌های جمهوری اسلامی و درک قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان، آمریکا را در شورای امنیت تنها گذاشتند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: به‌جز دومینیکن که با ذره‌بین نیز به‌روی نقشه جغرافیایی جهان دیده نمی‌شود، کشور دیگری در مسئله قطعنامه ضدایرانی واشنگتن از آمریکا حمایت نکرد و این موضوع قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا را به رخ آمریکای جنایتکار می‌کشاند.
 
این مقام لشگری با اشاره به اینکه "عقل جامعه بشری رفتار آمریکا را برنمی‌تابد و آمریکا روز به روز در دنیا تنها‌تر خواهد شد" تصریح کرد: آمریکا در دنیا به‌سبب داشتنِ روح استکباری، تجاوز و تروریستی منزوی شده است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: یک وسیله دفاعی به‌تنهایی نمی‌تواند توان دفاعی ما را تکمیل کند بلکه بایستی تجهیزات نظامی در بردها و امکانات مختلف وجود داشته باشد؛ به همین دلیل امروز تأکید بیشتر نیروهای مسلح
بر دقیق‌‌زن، نقطه‌‌زن، هوشمند و اتوماسیون‌کردن تجهیزات است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه "هر کدام از ابزارهای نظامی چرخه دفاعی را تا حدودی کامل می‌کند" عنوان کرد: امروز موشک‌های ما قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که به‌راحتی توان دفاعی جمهوری اسلامی را تأمین و بازدارندگی ایجاد می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها