قالیشویی کرج مدتهاست که سعی نموده است با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و امکانات و کادر متعهد و باتجربه، نام خود به عنوان یک قالیشویی خوشنام مطرح نماید. ما در این قالیشویی به خوبی می دانیم تمیزی و پاکیزگی قالی ها، در کنار حفظ کیفیت آنها اهمیت میدهیم.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۲۷
قالیشویی کرج مدتهاست که سعی نموده است با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و امکانات و کادر متعهد و باتجربه، نام خود به عنوان یک قالیشویی خوشنام مطرح نماید. ما در این قالیشویی به خوبی می دانیم تمیزی و پاکیزگی قالی ها،  در کنار حفظ کیفیت  آنها در زمانی که به علت افزایش قیمتها امکان تعویض برای اکثر خانواده ها امکان پذیر نیست تا چه حد میتوان مهم باشد؛ بنابراین تمام تلاش خود را مبذول میکنیم تا متعهدانه رفتار نماییم.
 
این قالیشویی  با فعالیت وسیع در فردیس و گوهردشت و تحت پوشش قرار دادن انواع خدمات در زمینه شست و شوی فرشها، در کنار خانواده های ایرانی است.
 
آشنایی با بهترین قالیشویی کرج

 

قالیشویی خوشنام ارزانترین قالیشویی کرج

 

آشنایی با بهترین قالیشویی کرج
 
قرن هاست فرش در خانه های ایرانی با فرهنگ ایرانی عجن شده است و به عنوان یک کفپوش باارزش هنرنمایی میکند، فرش در ایران و سنت ایرانی تنها یک کفپوش نیست، بلکه تمثیلی از ذوق و هنر ایرانی میباشد، اگرچه سالهاست که به صورت ماشینی نیز عرضه میشود تا هر کسی با هر سلیقه و توان مالی از آن استفاده نماید.
 
اما فرش چه دستباف و چه ماشینی اسباب با ارزشی است که هر روز بر قیمت آن بیشتر افزوده میشود، در نتیجه توجه و رسیدگی بیشتری را میطلبد. قبل ترها که مردم در منازل بزرگ و حیاط دار ساکن بودند؛ در حیاط منازل حوض و حوضچه بود و خانم ها بیشتر خانه دار بودند و مردها زمان فراغت بیشتری را داشتند،  قالیشویی  سنتی در راستای نگهداری از فرش ها انجام می گرفت و قالیشویی با دستگاه رونق نداشت؛ اما امروزه که مردم هر روز بیشتر به آپارتمان نشینی رو می آورند، خانه ها کوچک شده و خبری از حیاط و حوض نیست، خانمها نیز پابه پای مردان در بیرون شاغل هستند و در کنار آنها ساعتهای زیادی را در خارج از منزل سپری کرده و  زمان فراغت کمتری دارند. دیگر شست و شو سنتی نمیتواند گزینه مطلوب باشد؛ محدودیت مکان و زمان سبب شده است در حال حاضر در استانی مانند البرز کار قالیشویی با  رونق قالیشویی مانند قالیشویی کرج همراه باشد. قیمت مناسب در کنار سرعت عمل و شست و شوی اصولی و عالی، نه تنها مزایای  قالیشویی سنتی را تحت تاثیر قرار داده است، بلکه آن را زیر سوال نیز برده است.
 

مزایای قالیشویی کرج، فردیس و گوهردشت

 
*قالیشویی کرج در زمانی که ما با با بحران کم آبی روبرو هستیم با کمک دستگاه های پیشرفته با حداقل مصرف آب اقدام به یک قالیشویی بی نقص میکند، در صورتی که در منازل با روش قالیشویی سنتی به علت استفاده از شلنگ آب برای پاک نمودن فرش ها از مواد شستشو و آلودگی ها، آب زیادی مصرف می شود که سبب می گردد آب بها زیاد در کنار اسراف و مصرف بالای آب قرار گیرد.
 
 *پاک کردن کامل آلودگی ها از فرش ها در روش سنتی نیاز به کار مکانیکی و دستی زیادی دارد؛ زیرا  فرش پرز دار است و کار شستشو را سخت میکند.
 
لازم به ذکر است در طول زمان گرد و غبار و کربن و سایر آلودگی هایی  موجود در هوا از یک سو جذب فرش می شود و با توجه به اینکه این آلودگی ها جاذب  رطوبت هستند نه تنها سبب چرک شدن و بدمنظره شدن فرش می گردد، بلکه به پوسیدگی سریعتر آن نیز کمک می نمایند.
 
 از سویی دیگر نیز ریخته شدن غذاها و مایعات بر روی فرش سبب آلودگی آن می شود، به خصوص اگر مایعات شیرین و چسبناک برروی فرش ریخته شوند. این دو راه آلودگی فرش است که سبب نجس شدن نمیشوند؛ اما روند پوسیدگی آن را تسریع کرده و به بدمنظره شدن حتی زیباترین فرشها، می انجامند؛ اما منازلی که کودکان در آن هستند با مشکل نجس شدن فرش نیز درگیر هستند؛ بنابراین همانطور که میبینید فرشها نیاز به شستشوی کامل و خوبی دارند.
 
وقتی قالیشویی به روش سنتی است، نیاز دارد برای مدت زمان طولانی با کمک فرچه و مواد شوینده و آب به پاک کردن فرش ها اقدام شود. وقتی تعداد فرشها زیاد باشد زمان زیادی را برای شست وشو می طلبد و در کنار خستگی ناشی کار قالیشویی، میتواند برای هرکسی رنج آور باشد؛ به همین دلیل قالیشویی کرج با خدمات قالیشویی در فردیس و خدمات قالیشویی در گوهردشت از چنین رنجی جلوگیری میکند.
 

تجهیزات و امکانات قالیشویی کرج

 
 *در قالیشویی کرج فرش ها با کمک دستگاه های مجهز به فرچه های گرد و چرخشی فرش را در ابتدا امر خیس میکنند، سپس مواد شوینده به میزان لازم برای پاک کردن تمام آلودگی ها استفاده میشود. در مرحله بعد فرشها دوباره با دستگاه به وسیله شوینده ها شسته میشوند، سپس نوبت به مرحله آبکشی میرسد. آب به تمام مناطق باید به صورت یکنواخت رسیده و هیچ اثری از شوینده ها نماند؛ ماندن بقایای شوینده در فرش سبب پوسیدگی می گردد. در منازل ممکن است آب کشی به علت خستگی و یا فشار پایین آب بر خلاف قالیشویی کرج به دقت انجام نشود و اثاری از آلودگی بماند.  در قالیشویی کرج شست و شو در هر مرحله بسته به میزان آلودگی در چند مرحله انجام میشود تا بالاخره آب شفاف و زلال از فرش ها جاری شود.
 
*در قالیشویی در منزل مشکل خشک کردن و رطوبت گرفتن به صورت کامل، یکی از مراحل دشوار قالیشویی است.  داشتن مکان لازم برای پهن کردن فرشها در زمانی که اکثریت افراد آپارتمان نشین هستند و یا خود جابه جایی فرشهای خیس سنگین هر دو کار خشک کردن را بسیار دشوار میکنند.
 
آشنایی با بهترین قالیشویی کرج
 
در سویی دیگر فرشی که به طور کامل خشک نشود و رطوبت داشته باشد،  هم زود پوسیده میشود و هم بسیار بوی نامطبوعی را خواهد داشت، شاید بسیاری چنین تجربه بدی را داشته باشند. لذا در قالیشویی کرج  با کمک دستگاه مجهز، خشک کردن و رطوبت گیری فرش به صورت کامل انجام شده و سپس فرشها لول و کاور شده تحویل مشتریان می گردد، لذا مالکان بدون اینکه نگران تمیز شدن و  خشک شدن و زیر باران نماندن فرش در فصولی چون بهار و پاییز و زمستان باشند، با یک تلفن به قالیشویی کرج فرش ها را کثیف تحویل داده و سپس در سریعترین زمان ممکن سالم، تمیز و خشک شده تحویل میگیرند.   
 
هزینه پایین قالیشویی کرج در مقایسه با کیفیت و سرعت کار یکی دلایلی است که روزانه افراد مختلفی در سراسر این استان با این قالیشویی مدرن تماس میگیرند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها