رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع‌بینی، عمل‌گرایی و عقلانیت و تکیه بر مردم و نه با نشستن بی‌حاصل و امید بستن به دشمنان ممکن است.
کد خبر: ۱۲۷۴۰۲۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان در نطق پیش از دستور خود،گفت: معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع‌بینی، عمل‌گرایی و عقلانیت و تکیه بر مردم و نه با نشستن بی‌حاصل و امید بستن به دشمنان ممکن است.
 
وی افزود: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود و با شعار دادن‌های بدون پشتوانه اجرایی و بدون راهکارهای عملیاتی این امر میسر نیست.
 
رئیس مجلس تصریح کرد: اگر ما ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد را بشناسیم و با رویکرد اقتصاد مردمی به ظرفیت‌های ملت ایران تکیه کنیم و به سنت‌های الهی باور داشته باشیم مطمئن هستیم مشکلات اقتصادی حل شده و انقلابی در وضعیت معیشت مردم ممکن است.
 
قالیباف با اشاره به واقعه کودتای 28 مرداد سال 1332، اظهارداشت: 28 مرداد برای ملت ایران یک نماد روشن و بدون نیاز به تحلیل‌های چند لایه است که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و تنها راه حفظ منافع ملی ما در برابر این دشمن قسم خورده قوی‌ شدن است.
 
وی تأکید کرد: هر گاه حاکمان و کارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند، مردم متضرر شدند، منابع ما به تاراج رفته است و امنیت کشور به خطر افتاده و ملت ما تحقیر شده است.
 
رئیس مجلس اضافه کرد:هرگاه در برابر این تروریست‌های کت و شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر معیشت و رفاه و زندگی مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم ظرفیت ملت ما با وعده‌های الهی هم‌افزا شده و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها