مدیر بیمارستان صحرایی جمعیت هلال‌احمر ایران در بیروت از ویزیت رایگان و بشردوستانه ۱۳۰ مجروح انفجار هولناک اخیر در بندر این شهر از سوی پزشکان داوطلب ایرانی در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۳۳۳۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمد باقر محمدی که به بیروت اعزام شده با اعلام این مطلب افزود: حضور و استقبال این تعداد از مراجعه کنندگان از بیمارستان صحرایی هلال احمر در بیروت طی روز گذشته‌ بالا بود و مردم عادی، مجروحان و حادثه دیدگان و برخی نیروهای ارتش برای استفاده و دریافت از خدمات دارویی و درمانی رایگان به این بیمارستان مراجعه کرده اند که تا پایان روز یکشنبه ۱۹مرداد ماه، ۱۳۰ بیمار در این بیمارستان صحرایی پذیرش شده اند.
 
وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشه شده از سوی پزشکان داوطلب هلال احمر در بخش ویژه کرونا این بیمارستان صحرایی غربالگری انجام می شود، افزود: بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان توسط پزشکان عمومی، متخصص، مغز و اعصاب و ارتوپد ویزیت شده اند.
 
 مدیر داخلی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت توضیح داد: از امروز (دوشنبه) ماما و متخصص داخلی هم به کادر پزشکی این بیمارستان اضافه خواهد شد.
 
به دنبال انفجار بندر بیروت در عصر سه شنبه که به دلیل وجود ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم صورت گرفت و موجب کشته شدن ۱۵۸ نفر و زخمی شدن بیش از ۵ هزار نفر دیگر شد، جمعیت هلال احمر ایران محموله‌ بشردوستانه‌ای را به لبنان ارسال کرد.
 
همچنین یک بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر ایران با کادر درمان ایرانی برپا شد و در حال حاضر به مجروحان و حادثه‌دیدگان خدمت ارائه می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها