رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام:

ببینید | رژیم صهیونیستی شکست غیرقابل ترمیم خورده است

نشان «فداکاری» دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تصویب فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) رسیده بود با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش ، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی زمینی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۲۷۳۰۷۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در آستانه عید سعید غدیر، در مراسم صبحگاه و شکرگزاری دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نشان «فداکاری» که برای اهدا به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران به تصویب فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) رسیده بود، رونمایی شد.
 
در این مراسم  دانشجویان دانشگاه افسری امام علی( علیه السلام) و دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای پدافند ، هوایی ، دریایی ، فارابی و علوم پزشکی  که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ها ، عکس‌های شهدای دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه امام علی (ع) را در دست داشتند با ادای احترام به شهدا و قرائت سرود و صلوات خاصه امیرالمومنین ( ع) به تکریم و تجلیل نقش آفرینی شهدای دانشگاه پرداختند.
 
در این مراسم مصوبه فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اهدای نشان فداکاری به دانشگاه افسری، با ابلاغ فرمانده کل ارتش توسط امیر دریادار سیاری به فرمانده نیروی زمینی ابلاغ و اهدا شد.
 
 نیایش به درگاه الهی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و رونمایی ازنشان «فداکاری» با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی و فرماندهان دانشگاه های افسری ارتش بخش های دیگری از این مراسم معنوی بود.
 
قرائت دلنوشته توسط یکی از دانشجویان به نمایندگی از جوانان دانشجوی حاضر در میدان که به شکرانه الطاف خدای متعال، گرامی داشت یاد همرزمان شهید  و عنایت فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) به رشته تحریر درآمده بود و همچنین قرائت اسامی مبارک شهدای این دانشگاه با هم نوایی رزم نوازان؛ از جمله برنامه‌های معنوی این آئین شکوهمند بود.
 
اجرای سرود میدانی با عنوان «فیضیه ارتش» در وصف دانشگاه افسری امام علی ( ع) نزاجا و فرماندهان شهید آن توسط دانشجویان؛ از دیگر برنامه‌های مراسم صبحگاه و شکرگزاری دانشگاه افسری امام علی(ع) بود.
بر پایه این گزارش،‌ با پیشنهاد ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح به محضر امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، مبنی بر اهدای پرچم و نشان فداکاری 1184 شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نائل ‌شد.
 
نقش بی‌بدیل دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت(ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.
 
این دانشگاه با تربیت افسران مومن، مطهر و  مالکان اشتری همچون صیادها، ستاری ها و نامجوها و همچنین نقش آفرینی موثر در ارتقاء توان رزمی و دفاعی، بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (دامت برکاته) مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش»، «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید»  مفتخر شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها