نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد یکی از کتابخانه‌های عمومی شهر تهران را به نام سردبیر فقید روزنامه جام جم نامگذاری می‌کند.
کد خبر: ۱۲۷۲۸۵۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام کرد در آستانه روز خبرنگار و با هدف تکریم خبرنگاران انقلابی و جهادگر عرصه رسانه، کتابخانه‌ای در تهران به نام روح‌الله رجایی نامگذاری می‌شود.
 
زنده‌یاد رجایی، دانش‌آموخته مقطع دکترای رشته علوم ارتباطات بود که از سال ۱۳۸۰ روزنامه‌نگاری را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و در طول دوران فعالیتش به عنوان روزنامه‌نگاری فعال شناخته می‌شد و در خدمت‌رسانی و رساندن صدای محرومان و آسیب‌دیدگان به مردم و مسئولان پیشگام بود.
 
این‌روزنامه نگار، جهادگر و سردبیر روزنامه جام‌جم ۳۰ تیر بر اثر کرونا در گذشت. پس از درگذشت او شخصیت‌های ملی و انقلابی با ارسال پیام‌هایی فقدان وی را تسلیت گفتند.
 
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، علی ربیعی سخنگوی دولت، عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری، حسین انتظامی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خُدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا نوروزپور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایمان شمسایی مشاور امور رسانه‌ای و ارتباطات رئیس سازمان بازرسی کل کشور، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی، استادان و پیشکسوتان رسانه و ده‌ها روزنامه‌نگار برجسته کشور درگذشت رجایی را تسلیت گفتند.
 
کتابخانه‌ای که به‌نام رجایی نام‌گذاری می‌شود در پارک شقایق محله شمیران‌نو واقع است. این‌کتابخانه سال ۱۳۸۴ توسط شهرداری منطقه ۴ با زیربنای ۴۶۵ متر مربع ساخته و به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شد و با ۱۳۸۲۳ عنوان در ۱۸۲۶۴ نسخه کتاب، مجهز به سالن مطالعه خواهران و برادران، بخش مرجع و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها