شایان مصلح به یک اظهارنظر جنجالی در توییتر منتسب شده بود، در واقع یک کامنت. باشگاه سپاهان بلافاصله دست به کار شد تا در آستانه دیدار با استقلال جلوی محرومیت مدافع خود را بگیرد.
کد خبر: ۱۲۷۲۷۴۱

به گزارش جام جم آنلاین ، کامنت جنجالی در توییتر که به شایان مصلح نسبت داده شده بود انتقادات زیادی را علیه این مدافع رقم زد اما هم مصلح و هم باشگاه سپاهان انتساب مصلح به آن اکانت توییتری را رد کردند. اما با این حال واضح به نظر می رسد که حداقل در گذشته این اکانت توییتری از سوی مصلح مدیریت می شده و حتی محمد انصاری و حسین ماهینی هم دنبال کننده آن بودند.

به هر حال سپاهان با ارائه ادله به کمیته اخلاق مانع از محرومیت مدافع خود در آستانه دیدار با استقلال شد اما شرایط در این دیدار به گونه ای پیش رفت که اکنون هواداران سپاهان در فضای مجازی حسرت این را می خورند که چرا مصلح محروم نشد.

شایان که در کنار مهدی زاده زوج قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل داده بود، روی هر دو گل استقلال نقشی تعیین کننده داشت؛ گل اول بازی با بی احتیاطی او در کورس با دیاباته و خطای پنالتی او به ثمر رسید و روی گل دوم هم خودش کار را یکسره کرد تا روی ارسال نه چندان خوب دانشگر و برخورد توپ به بدنش، برای دومین مرتبه، دروازه پیام نیازمند مقابل تیم 10 نفره استقلال باز شود.

البته این تنها کارکرد امروز مصلح مقابل استقلال نبود و او روی گل دوم به بازگشت محمد دانشگر بازیکن جنجالی و پرحاشیه این روزهای آبی پوشان به ترکیب و پایان روزهای بلاتکلیفی او نیز کمک کرد تا یکی از رقیبان مستقیمان سپاهان در کسب سهمیه آسیایی به نوعی تقویت هم شده باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها