کد خبر: ۱۲۷۱۷۵۳
این روزها کم تر کسی را می بینید که بدون کار کردن، بتواند از پس هزینه های زندگی خود یا خانواده اش بربیاید، به جز افرادی که ارث یا ثروت هنگفتی دارند. تقریبا همه نسبت به این موضوع آگاه شدند که برای تامین مخارج و داشتن یک زندگی ایده آل و خوب باید کار کرد. حال ممکن است این کار کردن در کشور خودتان نباشد و دوست دارید شانس کار و پیشرفت را در یک کشور پیشرفته و توسعه یافته داشته باشید. پس در این صورت چرا به مهاجرت کاری به کانادا فکر نمی کنید؟!؟
 
شاید در ابتدا نسبت به دریافت ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور گارد بگیرید و از سختی ها و پیچیدگی های آن بنالید اما در حقیقت اگر کمی بررسی کنید متوجه می شوید که مهاجرت به کانادا آن چنان سخت نیست. حداقل درصورتی که با یک مشاور یا وکیل مهاجرتی مشورت کنید و از شرایط تان بگویید، متوجه خواهید شد که خیلی راحت می توانید ویزای دائم یا موقت کانادا را دریافت کنید.
 
اگر جزو آن دسته از افرادید که از کار کردن برای یک شخص دیگر یا یک شرکت دیگر فراری هستید می توانید برای دریافت ویزای خوداشتغالی کانادا اقدام کنید. به عنوان یک کارآفرین وارد کانادا شوید، چرا که نه؟ اگر تمایل زیادی برای کسب اطلاعات در این حوزه دارید، پارسی کانادا به شما پیشنهاد می کند که خواندن این مطلب را از دست ندهید، چرا که پاسخ بسیاری از پرسش های شما در این زمینه در این مطلب آورده شده.
 
در کانادا کارمند خود و مدیر خودتان باشید!

شما هم می توانید ویزای خوداشتغالی کانادا را دریافت کنید!

 
مهاجرت به کانادا در سال 2020 با روش های مختلفی امکان ‌پذیر است و همه چیز به سواد، تحصیلات، مهارت‌ ها، تجارب و همچنین سرمایه شما بستگی دارد. یکی از همین برنامه های مهاجرتی کانادا برای کسب اقامت دائم که این روزها نیز بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است، مهاجرت از طریق خوداشتغالی(Self-Employed)  است.
 
براساس این برنامه دولت کانادا به دنبال جذب متقاضیانی است که تمایل دارند در یکی از زمینه های هنر، ورزشی و کشاورزی فعالیت کنند یا کسب و کاری مستقل داشته باشند و توانایی انجام این کار را نیز دارند. پس درصورتی که شما هم در یکی از این گروه ها قراردارید و تمایل زیادی به اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا دارید، می توانید از وکلا و مشاوران درجه یک پارسی کانادا یاری بخواهید و با کمک آن ها شرایط خود را با شرایط دریافت ویزای خوداشتغالی کانادا مقایسه کنید.
 
از دید اداره مهاجرت کانادا، یک فرد خود اشتغال، نیروی کاری است که تمام شرایط تعریف شده توسط اداره مهاجرت کانادا را دارا باشد و همچنین افسر ویزا را متقاعد نماید که توانایی راه ‌اندازی یک کسب و کار شخصی را در این کشور خواهد داشت. پارسی کاناد به شما کمک می کند تا به خوبی به دولت کانادا اثبات نمایید که توانایی راه اندازی کسب و کاری مستقل را در این کشور را داشته و می ‌توانید برای خود موقعیت شغلی ایجاد کنید.
 
در کانادا کارمند خود و مدیر خودتان باشید!

چرا کانادا را برای خوداشتغالی انتخاب کنم؟

 
یکی از سوالات مهمی که در میان متقاضیان مهاجرت وجود دارد، این است که چرا کانادا؟ چرا کانادا مقصد مناسبی برای خوداشتغالی است؟
 
این ها سوالات معمول و طبیعی هستند که اغلب در ذهن متقاضیان شکل می گیرد، به همین علت هم ما قصد داریم در این قسمت از مزایای مهاجرت کاری به کانادا و خصوصا دریافت ویزای خوداشتغالی این کشور بگوییم تا شما هم بتوانید تصمیم درستی بگیرید.
 
بگذارید ابتدا با مزایای انتخاب کانادا برای مهاجرت شروع کنیم. کانادا یکی از کشور های صنعتی دنیا و جزو ده کشور برتر به منظور کار و زندگی در جهان به شمار می رود و همچنین یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا محسوب می شود که راه های قانونی متفاوتی برای مهاجرت ارائه کرده. اما اغلب افرادی که قصد کار و ساخت زندگی جدیدی در کانادا را دارند، به دنبال راهی هستند که کم هزینه و کم ریسک باشد، به همین دلیل به مهاجرت کاری روی می آورند که از بین تمام روش ها، مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی یکی از آسان ترین راه هاست.
 
اما مزایای این ویزا آن چنان زیاد است که بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و افراد دارای چنین مشاغلی با خیال راحت در راه مهاجرت قدم برمی دارند، چرا که مطمئن هستند که به آسانی می توانند این ویزا را دریافت کنند. یکی از مهم ترین مزایای خوداشتغالی در کانادا این است که فردی که نسبت به اخذ این ویزا اقدام کرده و موفق می شود، می تواند اعضای درجه یک خانواده خود را نیز همراه خود ببرد و هرکدام از آن ها می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. یا حتی اغلب افرادی که به فکر مهاجرت هستند اما از آن می ترسند، با زبان آن کشور مشکل دارند. برای مثال افراد متقاضی مهاجرت به کانادا اغلب به زبان انگلیسی تسلطی ندارند. بنابراین این که برای اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا به نیازی به ارائه مدرک زبان نگلیسی یا فرانسه نیست، می تواند خبر خوشحال کننده ای باشد.
 
در کانادا کارمند خود و مدیر خودتان باشید!

با ما شانس تان برای خوداشتغالی در کانادا زیاد است

 
همان طور که پیش تر هم به این موضوع اشاره کردیم. شاید یکی از آسان ترین انواع ویزای کانادا، ویزای کار و خوداشتغالی باشد اما این آسان بودن به این معنا نیست که همه افراد می توانند سرخود و بدون داشتن هیچ گونه اطلاعات به خصوصی نسبت به دریافت این ویزا اقدام کنند. پیش از هرچیزی یک نکته مهم را آویزه گوش تان کنید، این که مهاجرت هیچ شباهتی به یک سفر یک روزه، یک هفته ای با حتی یک ماهه ندارد؛ انجام این امر خالی از ریسک نیست. به همین دلیل باید به یک مشاور یا وکیل مهاجرتی حرفه ای و درجه یک مراجعه کنید و به کمک دانش و تجربه ی او نسبت به تحقق رویای تان گام بردارید.
 
مشاوران و وکلای بین المللی پارسی کانادا در دسترس شما هستند تا هر زمان که فکر مهاجرت به سرتان زد، به یاری تان بیایند. مسلما در میان دوستان و آشنایان خود با افرادی مواجه شدید که پس از گذشت مدت ها و صرف هزینه های بسیار، هنوز هم موفق به اخذ ویزای کار استرالیا نشده اند. شما یکی از این افراد نباشید؛ سرنوشت خود را با دستان خود تغییر دهید! پارسی کانادا با همکاری مشاوران و وکلای مجرب مهاجرتی و با دردست داشتن اطلاعات بروز، زمان دریافت ویزای کار را برای شما کوتاه تر کرده و درعین حال حافط سرمایه شماست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها