هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا پنج شنبه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۲۷۱۳۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، این هفته دو بازی بسیار حساس برگزار می شود، پرسپولیس به مصاف فولاد می رود و تراکتور مقابل سپاهان قرار می گیرد. 

اگر این هفته تراکتور و سپاهان با هم مسابقه نداشتند و با تیم های دیگری دیدار می کردند به این شرط که هر دو تیم به اضافه استقلال و شهرخودرو به حریفان خود نتیجه را هم واگذار می کردند آنگاه پرسپولیس در صورت برتری مقابل فولاد پوکر قهرمانی خود را مسجل می کرد. اما این هفته تراکتور و سپاهان به عنوان رقبای اصلی پرسپولیس با هم بازی دارند. هر دو 42 امتیازی هستند. پنج هفته نیز تا پایان لیگ باقی مانده. 

به هر حال پرسپولیس نیز نبرد نفس گیری مقابل فولاد خواهد داشت، تیمی که با هدایت جواد نکونام بسیار آماده نشان می دهد و ممکن است حسابی برای شاگردان گل محمدی دردسرساز شود. فولادی ها در هفته های گذشته حسابی با کرونا دست و پنجه نرم کردند و تست کرونای چند بازیکن این تیم مثبت اعلام شد که این موضوع یکی از چالش های دیدار با پرسپولیس است. 

یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته بین صنعت نفت و استقلال برگزار خواهد شد. شاگردان فرهاد مجیدی هم اکنون در بحران عجیبی هستند و باید آن را پشت سر بگذارند.

پنجشنبه 26 تير 1399

ذوب آهن -           ماشین‌سازی‌تبریز   20:45

پرسپولیس            -           فولاد      21:00

جمعه 27 تير 1399

تراکتور   -           سپاهان    20:15

پارس جنوبی جم    -           شهر خودرو         20:30

گل گهرسیرجان     -           شاهین شهرداری‌بوشهر        20:30

صنعت نفت آبادان  -           استقلال   21:00

سایپا       -           پیکان     21:00

نساجی مازندران    -           نفت‌ مسجدسلیمان    21:00

 

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها