دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

هیچ تغییری در موضوع سهمیه‌های کنکور نهایی نشده است

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر در سهمیه‌های کنکور را در تعاون میان این شورا و مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید کرد: هنوز هیچ تغییری در این زمینه نهایی نشده است.
کد خبر: ۱۲۷۱۳۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، عباس میرزاحسینی مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون لایحه کنکور که به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده است، گفت: این لایحه توسط وزارتین علوم و بهداشت برای اصلاح سهمیه‌های کنکور و با پیشنهاد کاهش سهمیه‌ها از ۱۹ مورد به ۳ مورد تدوین شده و از طرف دولت به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

اصلاح سهمیه‌ها نیاز به تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس دارد

وی افزود: برخی از سهمیه‌های فعلی کنکور مصوبه مجلس شورای اسلامی است و برخی نیز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که اصلاح این سهمیه‌ها نیاز به همکاری و تعامل این دو نهاد دارد.

میرزاحسینی تصریح کرد: رایزنی‌هایی برای اصلاح در سهمیه‌های کنکور از جانب عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی جلساتی که با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون‌ های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس داشته‌اند، آغاز شده است که امیدواریم با همکاری مشترک مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع حل شود.

وی یادآور شد: سهمیه‌های کنکور سال جاری مانند گذشته طبق آنچه در دفترچه ثبت نام کنکور و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده، پابرجاست.

میرزاحسینی در پایان گفت: تأکید می‌شود تا کنون هیچ تغییری در موضوع سهمیه‌های کنکور نهایی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها