نائب‌ رئیس کمیسیون برنامه‌ وبودجه در گفتگو با جام جم آنلاین:

تاکید رهبری بر ورود مجلس به مسئله باروری، مسکن و ازدواج/ مهار تورم و علل زنجیره ای بودن آن باید شناسایی شود

نائب‌ رئیس کمیسیون برنامه‌ وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره همکاری مجلس با قوای دیگر، تاکید کرد: ایشان نظارت مجلس بر امور کشور را موثر دانستند و یاد آور شدند که این نظارت نباید به درگیری و نزاع کشیده شود.
کد خبر: ۱۲۷۱۱۱۴

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در گفتگو با جام جم آنلاین گفت:رهبری انتظار بیان حق و پیگیری آن را دارند و به شدت مخالف مجادله و تشنج میان قوا هستند وآنرا برای افکار عمومی زیان بخش و ناراحت کننده عنوان کردند.

میر تاج الدینی درخصوص تعامل قوا در سال آخر کاری دولت افزود:رهبری به نمایندگان یادآور شدند که با حفظ جهات شرعی و بدور از نزاع، وزرا به مجلس دعوت شوند و درچارچوب قانون گفتگو صورت گیرد چون هیچگونه توهین و درگیری روا نیست.

نماینده مردم تبریز گفت: رهبری همه قوا را به تعامل دعوت کردند و از مجلس خواستند که با عمل به وظایف قانونی، از جمله مباحث نظارتی مانند تذکر و سوال امور کشور را مد نظر داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم افزود:رهبری بیان فرمودند که مسایل درجه دو سه زیاد است اما رفع مسایل کلیدی کشور باید جزء اولویت های اصلی باشد و مهار تورم و علل زنجیره ای بودن آن باید شناسایی و جلوگیری شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مسایل فرهنگی کشور گفت: بحث مسکن، ازدواج جوانان و فراهم شدن بستر آن، توجه به نرخ باروری و تداوم نسل از تاکیدات ایشان برای بستر سازی مناسب مجلس بود که باید تلاش شود در این مسیر، شرایط و ریل گذاری های مناسبی از سوی نمایندگان دوره یازدهم صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها