فرمانده کل سپاه گفت: کلید موفقیت کشور در مواجهه منطقی و موفق با شیوع بیماری کرونا این است که درجه حساسیت دستگاه ها، نهاد‌ها و مردم کاهش پیدا نکند.
کد خبر: ۱۲۷۰۸۰۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در نشست قرارگاه بهداشتی، درمانی و زیستی دفاعی سپاه که به صورت ویدئو کنفرانس با همه فرماندهان سپاه استانی برگزار شد، افزود: ویروس کرونا سست نشده و همچنان در حال فعالیت است و هر روز جغرافیای جدیدی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما هم نباید سست شویم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: براساس تجارب چند ماه گذشته این بیماری فقط از طریق همکاری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه قابل گذر است و از آنجایی که هنوز درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد، نوع رفتار‌های ما در کاهش این بیماری تعیین کننده است.
 
سرلشکر سلامی تاکید کرد: کلید موفقیت کشور در مواجهه منطقی و موفق با شیوع بیماری کرونا این است که درجه حساسیت دستگاه ها، نهاد‌ها و مردم کاهش پیدا نکند.
 
وی از همه فرماندهان سپاه استانی خواست به ویژه در استان‌هایی که اوضاع شیوع کرونا نامناسب است، با همکاری مناسب با دانشگاه‌های علوم پزشکی همه مساعدت‌های لازم را که در موج اول بیماری به عمل آوردند، مجدد در بخش درمان، غربالگری، ضد عفونی کردن، نقاهتگاه‌ها و حتی در بخش غسل و کفن متوفیان ادامه دهند.
 
فرمانده کل سپاه گفت: وظیفه ما این است که براساس دستور، ولی امرمان با همه امکانات و توان در این مسئله حضور داشته باشیم.
 
سرلشکر سلامی افزود: تولید و توزیع ماسک برای مردم و پاسداران همچنان در دستور کار باشد و کمک‌های مومنانه مجدد شروع شود.
 
وی گفت: در جلسه‌ای که یکشنبه آینده با مسئولان دستگاه‌های حمایتی و انقلابی خواهیم داشت، موج دیگری از کمک‌ها را برنامه ریزی خواهیم کرد و آن‌هایی که به سبب بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند، مساعدت می‌شوند.
 
در این ارتباط ویدئو کنفرانسی فرماندهان سپاه استانی از آمادگی‌های خود برای مقابله با بیماری کرونا به ویژه در ایام همه گیری مجدد آن سخن گفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها