رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف ۲۳۵ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۳۵ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری ۱۶ محتکر طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۰۳۷۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته عنوان کرد: ماموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۲۳۵ هزار و ۸۷۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۲۳۴ هزار و ۳۷۰ عدد انواع ماسک، هزار و ۵۰۰ عدد انواع دستکش را طی یک هفته گذشته کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شد، تصریح کرد: در این رابطه ۶۶ واحد صنفی پلمب و ۱۶ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی از هموطنان در خواست کرد: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها