سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، بی شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن و قلب مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت ها در بازار می باشد لذا شرکت هایی که با مبنا قرار دادن مصرف کنندگان به عنوان مرکز ثقل کسب و کارشان، توانسته اند نظرات و خواسته های به حق آنها را اساس کسب و کار خود قرار دهند، قدرت قابل توجهی را در بازار کسب کرده اند.
قدرتی که منشاء آن در توجه و ارزش گذاشتن به نظرات مصرف کنندگان و ارج نهادن به حقوق آنها جای دارد و این جایگاه ویژه برخاسته از وفاداری هواداران آن برند می باشد.
جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت نمایند.
به گفته مدیر روابط عمومی مجموعه زرین صنعت خوشبخت، در پایان نظر سنجی مردمی هفتمین جشنواره برند محبوب و طبق آرا کسب شده در جشنواره امسال که به صورت آنلاین برگزار شد، برند مکنزی در گروه تن ماهی به عنوان محبوب ترین برند مردمی انتخاب شد.
وی افزود، جشنواره برند محبوب به صورت سالانه و با نظرسنجی از مشتریان برای شناسایی میزان محبوبیت شرکتهای فعال در هر یک از گروههای کالا و خدمات برگزار شده و برندهای برتر در گروههای مختلف انتخاب میشوند؛
برند مکنزی با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۷ در دل شرکت زرین صنعت خوشبخت متولد شده است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛