کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فدراسیون و سازمان لیگ باید پاس تصمیمی که گرفتند بایستند و قاطعانه جواب همه را بدهند که این همه درگیری و مشکل بین باشگاه‌ها وجود نیاید.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۸۲

به گزارش جام جم آنلاین ، سید جلال حسینی که در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم فقط فدراسیون و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند، آنها باید قاطعانه تصمیم بگیرند و در موردش صحبت کنند. وقتی تصمیم نمی‌گیرند همه جوابشان را می‌گیرند. این درست نیست که هر کسی صحبت می‌کند. فدراسیون و سازمان لیگ باید پای تصمیمی که گرفتند بایستند و قاطعانه جواب همه را بدهند که این همه درگیری و مشکل بین باشگاه‌ها وجود نیاید.

وی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس گفت: همه چیز خوب است، 3 هفته تمرین کردیم و بازی دوستانه هم انجام دادیم. از طرف دیگر مشکلات هم وجود دارد که آقای رسول پناه تلاش می‌کند و باید تلاش بیشتری هم انجام بدهد. به هر حال پرونده‌های زیادی وجود دارد که شاید هواداران ما را اذیت کند. همیشه آخر یا اول فصل ها هواداران به خاطر این اتفاقات ناراحت می‌شوند ولی امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود که هواداران ما دچار ناراحتی نشوند.

حسینی در خصوص مصدومیت محمد انصاری گفت: انصاری یکی از بهترین بازیکنان ما بوده و متاسفانه مصدوم شد، امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و به شرایط خوب برگردد.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شایعاتی پیرامون خداحافظی‌اش در پایان فصل مطرح می‌شود با ناراحتی از مقابل خبرنگاران عبور کرد و با کلمه«نه» محل انجام مصاحبه را ترک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها